Išskirtinis dėmesys stiliui ir tvariai madai
Pastaruosius kelerius metus, visuomenei vis labiau atsigręžiant į tvarumą ir ekologiją, pastebimas pokytis ir vaikų prekių srityje. Nišiniai vaikiškų prekių ženklai tampa vis labiau prieinami bei mėgstami ir lietuvių tarpe. Tai – alternatyva masinės gamybos produkcijai, o jos esmė – aukštos kokybės medžiagos ir didelis dėmesys, skiriamas ekologijai, perdirbtų žaliavų panaudojimui. Tiesa, skirtingai nei mano daugelis – šios prekės nebūtinai yra brangesnės nei tos, kurios gamintos masiškai.
„Little goose“ – pirmoji geriausius Europos vaikiškus prekės ženklus vienijanti parduotuvė Lietuvoje ir tvarios mados ambasadoriai, besirūpinantys kiekvieno daikto ilgaamžiškumu. „Mums labai svarbu išskirtinis dėmesys visam procesui – nuo prekinių ženklų atsirinkimo iki savo kliento pažinojimo. Atsirinkdamos prekes vadovaujamės principu „iš kartos į kartą“, t.y. kiekvienas mūsų parduotuvėje atsirandantis daiktas turi turėti savybes, kurios jam leistų tapti iš kartos į kartą keliaujančiu, šeimos vertinamu daiktu. Atidžiai stebime pasaulio tendencijas ir labai džiaugiamės, kai į Lietuvą galime atvežti kažką tikrai išskirtinio, kokybiško, o paskui matyti, kaip tais daiktais džiaugiasi ir su jais auga net kelios vaikų kartos“, – tikina pašnekovė.
Norai nebetilpo į lentynas
Pasak G.Kundrotienės, parduotuvę rekonstruoti buvo pasirinkta dėl to, kad jos patalpose „Little goose“ tiesiog nebeišsiteko. Norėjome naujų prekės ženklų, norėjome pasiūlyti platesnį prekių spektrą. Visuomet siekiame atliepti tai, ko pageidauja mūsų klientai, tad dažnai išgirdusios jų norus renkame naujus prekės ženklus ir atvežame juos į Lietuvą. Tokiu būdu mūsų lentynose atsirado „Mini Rodini“, „Konges Slojd“, „Baghera“, „Sticky Lemon“, „Candylab“ ir daugelis kitų. Taip nuolat augame, keičiamės. Neperkamų daiktų mes neturime, nes vos pastebėję, kad daiktas nepaklausus, keičiame strategiją“, – pasakoja moteris.
Atnaujintos „Little goose“ parduotuvės viziją išpildė dizainerių komanda „AKTA“, įgyvendinusi jau ne vieną komercinį projektą Vilniuje. Išskirtinis akcentas – salelės, imituojančios vaikiškas kaladėles. „Interjere stengiamės išlaikyti ramų, minimalistinį interjerą, nes vaikiškos prekės yra įvairiausių formų, spalvų ir dydžių. O tvarka ir estetika visada bus „Little Goose“ skiriamasis bruožas“, – teigia G.Kundrotienė.
Nors funkcionalesnė ir įdomesnė naujoji parduotuvė – bene didžiausias „Little goose“ šiandienos džiaugsmas, o artimiausiuose planuose ir internetinės parduotuvės atnaujinimo darbai. „Dėl COVID-19 pandemijos ir įvesto karantino paskubomis paleidome internetinę prekybą, o ji ėmė suktis su vėjeliu, tad skubiai ėmėmės plėtros šioje srityje – perdarome svetainę, norime padaryti ją patogesnę ir patrauklesnę mūsų klientams, įgyvendiname senas elektroninės komercijos svajones“, – teigia G.Kundrotienė. Ji pažymi, jog jau visai netrukus atnaujinta svetainė išvys dienos šviesą, o norint apsipirkti neišėjus iš namų tai bus galima padaryti vos keliais pelės paspaudimais.