Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje prasidėjo tarptautinė kūrybiškumo ir inovacijų konferencija „What's Next?“

Ketvirtadienį į sostinės menų fabriką „Loftas“ nuo ryto rinkosi daugybė kūrybinių industrijų, mokslo, reklamos ir verslo sričių darbuotojų ir kūrėjų. Visus juos dvi dienas jau šeštą kartą vykstančioje konferencijoje vienys bendras tikslas – pasisemti inovatyvių mąstymo metodų, atrasti vertingų įžvalgų bei praplėsti savo pažinčių ratą naujais, naudingais kontaktais.
„What's next?“ atidarymo akimirkos
„What's next?“ atidarymo akimirkos / Martyno Vitėno nuotr,.

Šiemet kūrybiškumui ir inovacijoms alkaniems protams konferencija „What's Next?“ paruošė itin turiningą programą. Savo idėjomis ir darbo patirtimi čia dalinasi virš dvidešimt savo sričių profesionalų iš Lietuvos, Didžiosios Britanijos, Izraelio, Prancūzijos, Danijos, Vokietijos ir Belgijos.

Tarp jų – sėkmingų reklamos agentūrų kūrybos direktoriai, strategai, dizaino ar gyvenimo būdo leidinių redaktoriai, verslininkai, rašytojai, dizaineriai, mokslininkai, technologijų specialistai, prekės ženklų konsultantai ir t.t.

Dalis jų į „What's Next?“ atvyko nuo pačio ryto – konferenciją atidarė kontaktų pusryčiai, kuriais rūpinosi virtuvės šefų komanda „Virtuvės Garsai“ ir „Caffeine LT“. Juose renginio dalyviai ieškojo naudingų pažinčių, o prie kavos puodelio turėjo galimybę susipažinti ne tik vieni su kitais, bet ir su konferencijos pranešėjais.

„Norime, kad išsineštumėte iš konferencijos ne tik įkvėpimo, bet ir naudingų pažinčių. Ši konferencija – labiau atsipalaidavusio formato, tad labai kviečiu bendrauti ir susipažinti.“ – atidarymo kalboje nuo scenos sakė viena iš „What's Next?“ konferencijos vadovių Živilė Diawara.

„What's Next?“ pranešimai vyksta dviejose „Lofte“ įrengtose scenose. Pirmasis į vieną jų šiandien žengė Gediminas Užkuraitis, įmonės „Be&Do“ partneris. Jis anglų kalba parengtame pranešime ieškojo atsakymų, kaip galima sukurti naujos vertės pasaulyje, kurį po truputį užkariauja tokios milijoninės kampanijos kaip Amazon, Apple, Google ir Facebook.

Vėliau savo įžvalgomis dalinosi reklamos Kanų liūtų laureatė, kino prodiuserė Ringailė Leščinskienė bei dizaino studijos „FOLK“ atstovai Justina Muralytė ir Ignas Kozlovas. Pirmąją konferencijos dieną ypač laukiami pranešėjai – šefas Deivydas Praspaliauskas, ekstremalas Cedric Dumont, prekės ženklų konsultantė Clare McNally, inovacijų strategas Justinas Jautžemis ir kiti.

Penktadienį ant „What's Next?“ scenos lips vieno garsiausių pasaulyje internetinių dizaino žurnalų „Dezeen“ įkūrėjas ir redaktorius Marcus Fairs, „WeTransfer“ potyrių vadovė Nelly Ben Hayoun, agentūros „Choco Agency“ vadovas Tomas Nemura, virtualios realybės ekspertė Naomi Roth ir daugybė kitų.

Be pranešimų konferencijos dalyviai gali susipažinti ir su interaktyvia ekspozicija „What's Next? Showroom“. Šioje erdvėje daugybė lietuviškų ir pasaulio kampanijų pristato interaktyvias pramogas ir nepaprastus išradimus – galima pabendrauti su robotu humanoidu, virtualios realybės pagalba aplankyti meno galeriją, sėsti už vairo prie „play station“ žaidimo simuliatoriaus ar sudalyvauti virtualiose minčių lenktynėse.

Kūrybiško verslo, mokslo, technologijų sričių atstovai ir verslūs kūrybos žmonės, nespėję apsilankyti konferencijoje pirmąją dieną, gali tai padaryti penktadienį, lapkričio 9-ąją. Vienos dienos bilietus galima įsigyti vietoje. Pasibaigus konferencijai, penktadienio vakarą visų, turinčių „Full Pass“ renginio bilietą organizatoriai lauks uždarymo vakarėlyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai