„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Vilnius Outlet“ duris atveria gerokai ūgtelėjusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės

Didžiausias Šiaurės Europoje outlet centras „Vilnius Outlet“ kryptingai plečia savo komercinį prekybos plotą. Todėl neseniai duris rekonstrukcijai trumpam užvėrusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės lankytojus netrukus pasitiks išties atsinaujinusios. Jos gerokai ūgtels, pasiūlys dar daugiau asortimento, galės priimti didesnį lankytojų srautą ir kvies įsigyti unikalių prekių, dėl kurių pirkėjų skaičius išparduotuvių ir laisvalaikio centre „Vilnius Outlet“ nuosekliai auga.
„City jeans“ parduotuvė
„City jeans“ parduotuvė / „Vilnius Outlet“ nuotr.

„Vilnius Outlet“ nuomos direktorės Vidos Minkštimienės teigimu, šis prekybos ir laisvalaikio centras šiandien valdo didžiausią outlet tipo parduotuvėms skirtą komercinį nuomos plotą Šiaurės Europoje. Jį sudaro trečdalis iš visos komercijai skirtos 40 tūkst. kv. m. ploto erdvės.

„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė
„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė

Pastarosios dydis, anot V.Minkštimienės, po „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ plėtros nesikeis. Tačiau, sako ji, pirkėjų laukia pačių plečiamų parduotuvių pokyčiai, kurie išties nustebins lankytojus.

„Nusprendėme perskirstyti nuomininkus ir uždaryti keletą mažesnių operatorių, kurie mūsų klientams neatrodė labai patrauklūs. O sėkmingieji plėsis, pristatydami dar daugiau išskirtinio asortimento ir pritraukdami gerokai didesnius pirkėjų srautus. Jų augimas rodo, kad „Vilnius Outlet“ tampa vis populiaresnis, nes tik čia galima atrasti ir įsigyti unikalių prekių, kurių neturi kitos prekybos vietos. Be to, jos visada parduodamos su 30–70 proc. nuolaidomis, kurios dar padidėja nuolatos vykstant įvairiems išpardavimams“, – kalba V.Minkštimienė.

„Vilnius Outlet“ nuotr./„City jeans“ parduotuvė
„Vilnius Outlet“ nuotr./„City jeans“ parduotuvė

„City jeans“ parduotuvė 2-ajame prekybos centro aukšte duris jau atvėrė. Ji po plėtros išaugo dvigubai ir dabar kviečia apsilankyti bei iš gerokai gausesnio asortimento išsirinkti tiek vyriškų, tiek moteriškų aukštos kokybės džinsinių ir kitų drabužių.

Trečdaliu išaugo ir „Sinsay“ parduotuvės plotas. Tačiau ji – ne tik padidėjo, bet ir atsinaujino, pirkėjams duris atvers gegužės 26-ąją ir nuo šiol pasiūlys dar gausesnį asortimentą prekių, skirtų moterims, vyrams, vaikams, grožiui bei namams. Po plėtros ši „Sinsay“ parduotuvė bus antra pagal dydį Lietuvoje.

Tuo metu nuo birželio pradžios lankytojų lauksiančios atsinaujinusios „Membershop“ išparduotuvės plotas ūgtels nuo 600 kv. m. iki 900 kv. m. Po plėtros ji pasiūlys dar daugiau garsiausių prekių ženklų ypač geromis kainomis. „Membershop“ šiuo metu Lietuvoje valdo 5 fizinės prekybos parduotuvės, o įsikūrusi „Vilnius Outlet“ nuo šiol bus didžiausia šalyje.

„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ duris atveria gerokai ūgtelėjusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės
„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ duris atveria gerokai ūgtelėjusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės

Toks augimas, akcentuoja V.Minkštimienė, rodo pasaulinę tendenciją – fizinių parduotuvių plotas šiandien didėja. O tai pastebėta dar prieš pandemiją. Pasak jos, tuomet prekybos centre įsikūrę tarptautiniai prekių ženklai kitose Europos šalyse jau didino savo fizines parduotuves.

„Tačiau Lietuvos rinkoje tada dar neturėjome panašių žaidėjų. Vyravo mažesnės, iki 200 kv. m. ploto, parduotuvės, nuomininkai nebuvo tokie stiprūs asortimento prasme. Visgi šiandien situacija kinta – klientai nori kuo didesnio ir įvairesnio prekių pasirinkimo. Jie neturi laiko vaikščioti po keletą parduotuvių, išsirenka savo favoritus, kurie jau pažįsta vartotoją, nuolatos pristato naujienas. Todėl ir mes džiaugiamės stebėdami ryškias komercinio prekybos ploto augimo tendencijas. Vadinasi, nuomininkai jau pakankamai stabilūs, ryžtasi tokiems pokyčiams, o kartu didėja konkurencija ir iš užsienio, kai tarptautiniai prekinių ženklai iškart nori ne mažesnių nei 500–1000 kv. m. ploto parduotuvių“, – pažymi V.Minkštimienė.

„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ duris atveria gerokai ūgtelėjusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės
„Vilnius Outlet“ nuotr./„Vilnius Outlet“ duris atveria gerokai ūgtelėjusios „City jeans“, „Sinsay“ ir „Membershop“ parduotuvės

Ji priduria – „Vilnius Outlet“ neapsiribos tik šia dabar įgyvendinta komercinio nuomos ploto plėtra. „Kasdien ieškome naujų partnerių užsienyje, stebime operatorius, lankomės išparduotuvių centruose visoje Europoje. Todėl sustoti neketiname ir artimiausiu metu savo lankytojams pristatysime dar daugiau naujienų“, – teigia V.Minkštimienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“