„Galima neabejoti, kad smarkiai išaugę užsakymų kiekiai yra susiję su prasidėjusiu futbolo čempionatu, kurio metu, tikimasi, Rusiją aplankys nemažai lietuvių. Mums šiuo atveju svarbios ne tik išaugusios eksporto apimtys, bet ir padarytos Rusijos platintojų prognozės, jog būtent „Volfas Engelman“ prekės ženklas turės atitinkamai išaugusią paklausą”, – sakė Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Įmonės eksporto augimas užfiksuotas ir į kitas šalis. Antroji pagal užsakymų kiekius – Pietų Korėja, į kurią iškeliavo net 126 proc. daugiau AB „Volfas Engelman“ produkcijos nei lyginamuoju laikotarpiu pernai.
„P. Korėjoje mūsų produkcija prekybos centrų lentynose stovi greta pasauliniu mastu pripažintų prekės ženklų, kurių reklamos biudžetai, kaip galite numanyti, yra nė iš tolo nelygintini su mūsų galimybėmis. Neseniai įmonės jubiliejuje apsilankęs P. Korėjos platintojas pasakojo, kad „Volfas Engelman“ prekės ženklas šioje šalyje yra vis labiau vertinamas, pirkėjai vis dažniau pasirenka būtent Kaune pagamintą alų“, – teigė M. Horbačauskas.
Pardavimų į kitas šalis apimtys augo ir dėl išplėstos eksporto geografijos: šiemet „Volfas Engelman“ produkcija pradėjo prekiauti Ukrainos, Čekijos, Šveicarijos, JAV ir Naujosios Zelandijos platintojai.
„Turint omeny įsigaliojusius ribojimus Lietuvoje, plėtra į naujas eksporto rinkas yra strategiškai svarbi verslui. Tam pradėjome ruoštis dar iki alkoholio reklamos draudimų. Daugiausiai naudos davė aktyvus dalyvavimas tarptautinėse parodose, kuriose mus turi galimybę pastebėti ir partneriais pasirinkti platintojai iš viso pasaulio. Pavyzdžiui, neseniai „Olvi“ grupės, kurios dalimi esame, produkcija buvo pristatyta parodose Balyje ir Kinijoje. Šiuo metu derybas vedame su dar 13 šalių platintojais”, – sakė „Volfas Engelman“ vadovas.
AB „Volfas Engelman“ produkcija eksportuojama į daugiau nei 50 šalių, iš kurių pagal pardavimus lyderėmis išlieka Rusija, P. Korėja, Kinija.