Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„What's Next?“ 2018 programoje: virtualus muziejus, minčių lenktynės ir robotas, atpažįstantis žmonių jausmus

Jau kitą savaitę į Vilniaus menų fabriką „LOFTAS” rinksis konferencijos „What's Next?“ dalyviai. Pateikti vertingų įžvalgų, supažindinti su neeilnėmis asmenybėmis ir sužadinti dalyvių kūrybingumą – tik dalis to, ką žada šeštus metus vyksiantis renginys. Be keliasdešimties Lietuvos ir užsienio pranešėjų konferencijos dalyviai galės susipažinti ir su interaktyvia ekspozicija – „What's Next? Showroom“.
Virtualios realybės ekspozicija
Virtualios realybės ekspozicija / Projekto partnerio nuotr.

Šiemet dauguma eksponatų ir pramogų „What's Next? Showroom“ erdvėje bus paremti ateities technologijomis. Įspūdingi virtualios realybės projektai, naujausios inovacijos ir interaktyvios, nepaprastai įtraukiančios pramogos – tai, kas lapkričio 8–9 dienomis turiningai papildys „What's Next?“ programą.

Virtualios realybės pramogų kampanija „VROOM“ konferencijai paruošė du išskirtinius užsiėmimus. Į „What's Next?“ jie atsiveš virtualias dviračių lenktynes, kurių metu dalyviai galės varžytis tarpusavyje 1.5 km fantastinėje adrenalino kupinoje trasoje.

Projekto partnerio nuotr./Prasidėjusi ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ kviečia leisti į naujas pažintis
Projekto partnerio nuotr./Prasidėjusi ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ kviečia leisti į naujas pažintis

Kitas ne mažiau įspūdingas jų eksponatas – minčių turnyras. Savotiškas „atrakcionas“, skirtas tiems, kurie visada norėjo valdyti daiktus vien minčių pagalba. Specialios įrangos dėka bus galima stebėti žmogaus smegenų veiklą – mažyčius elektros impulsus bei iškrovas, kurie ir lemia koncentraciją ar jos praradimą, tuo metu dalyviai turės išlikti susikoncentravęs viso turnyro metu.

Ne vieną virtualios realybės projektą pristatys „Inlusion Netforms“ – vienintelė įmonė Lietuvoje, užsiimanti vien virtualios bei papildytos realybės (VR/AR) sprendimais verslui. Užsukus į jų stendą bus galima akimirksniu atsidurti ture po didžiąją Vilniaus sinagogą, pasivaikščioti virtualioje meno galerijoje, apžiūrėti paminklų virtualizacijas arba tiesiog prasiblaškyti virtualioje sporto treniruotėje. Profesionali įmonės komanda kiekvienam susidomėjusiam papasakos, kaip šie pramoginiai simuliatoriai išties sprendžia įvairių industrijų problemas.

Akis paganyti galės visi, užklydę į „HO PRO“ stendą. Demonstracinėje erdvėje bus pristatomas skaidrus paveikslo rėmas. Aktyvaus stiklo technologijos pagalba žiūrovai galės jame grožėtis paveikslais iš viso pasaulio. Dar daugiau – keliuose 3D vaizdo holografuose žiūrovai galės stebėti holograminius vaizdus. Dalyvių dėmesį prikaustyti žada ir įmonė „SolutionX“, 3D holograminiu efektu kursiantys vaizdo projekcijas.

Projekto partnerio nuotr./„REALITIES“ parodoje paveikslai atgis su specialia programėle
Projekto partnerio nuotr./„REALITIES“ parodoje paveikslai atgis su specialia programėle

„What's Next? Showroom“ ekspoziciją aplankys ir savo išradimus pristatys KTU cheminės technologijos bei mechanikos fakultetų atstovai. Pasauliui vis garsiau kalbant apie visuotinį taršos mažinimą, KTU delegacija supažindins su bioplastiku – medžiaga, tinkama kompostui bei suyrančia taip pat greitai, kaip popierius.

Nepraeiti pro šalį kvies 60 centimetrų ūgio robotas humanoidas, gebantis atpažinti žmonių jausmus bei į juos atsakyti. Tarp KTU atsivežtų išradimų – patobulintas, medicinai inovacijų teikiantis 3D spausdintuvas bei energetinis, visas žmogui reikalingas medžiagas turintis grikių kokteilis, kuriuo KTU vaišins visus konferencijos svečius.

Adrenalino mėgėjams išskirtinių pramogų pasiūlys „Fakto auto“. Hyundai poilsio zonoje jie žada įkurti „play station“ žaidimo simuliatorių. Čia technologijų pagalba vairuoti galės net ir teisių iki konferencijos nespėję išsilaikyti dalyviai.

Projekto partnerio nuotr./„Spyndi“ baldas
Projekto partnerio nuotr./„Spyndi“ baldas

Na o lietuvių dizaineris Mindaugas Žilionis pasiūlys prisėsti ne už vairo, o ant išskirtinio dizaino kėdės „Spyndi“. Unikalus baldas, sudarytas iš 60 elementų, panorėjus gali pavirsti kėde, šezlongu, supamuoju krėslu, suoliuku, pertvara ar net treniruokliu.

Interaktyvioje erdvėje veiks ir tikra paroda „REALITIES“. „Improper Walls“ galerijos dovanojama dvidešimties menininkų kūrinių ekspozicija – tai su specialia programėle atgyjantys paveikslai, atrinkti ir rodyti Vienos Dizaino Savaitėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai