„What's Next?“ – nevaikiški žaidimai, dirbtinis intelektas ir patarimai, kaip susikūrus savo valiutą nesėsti į kalėjimą

Kodėl kūrybinėms industrijoms svarbu sekti paskui technologijas? Kam reikalinga asmeninė valiuta ir kaip ją susikūrus nesėsti į kalėjimą? Kaip dirbtinis intelektas gali pakeisti jūsų darbo kasdienybę ir kodėl kompiuteriniai žaidimai yra... visai nevaikiškas reikalas?
Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu
Penktoji „What's Next?“ konferencija taps ateities tendencijų žemėlapiu / Projekto partnerio nuotr.

Šiemet ateities tendencijų ir kūrybiškumo konferencijoje „What's Next?“ netrūks pokalbių apie tai, kas šiandien daugeliui vis dar kelia nuostabą ir daug klausimų, bet rytoj tebus įprasta kasdienybė. Norintys pirmieji sužinoti apie naujausias tendencijas jau šią savaitę, lapkričio 9-10 d., bursis menų fabrike „Loftas“.

„Legal Guns“ ir „CryptoAd.Network“ bendrasavininkis Dmitrijus Radinas – aistringas „blockchain“ technologijos entuziastas, „What's Next“ konferencijoje atskleisiantis magiškąją kriptovaliutų pusę. Pasak D.Radinas, kriptovaliutos drumsčia bankų ramybę bei sistemas ir... keičia pasaulį į gerąją pusę. „Bitkoinai yra kaip religija, Satoshi Nakomoto juos sukūrė ir dingo“, – tikina jis. Bet ar kriptovaliutos gali būti pritaikomos ir naudojamos mūsų kasdieniniame gyvenime? Konferencijoje D.Radinas išsamiai papasakos apie tai, kokie yra naujųjų valiutų skirtumai, paprasčiausi būdai jas naudoti ir kaip „blockchain“ technologija keičia įprastą finansų pasaulio ekosistemą.

Apie kriptovaliutas konferencijoje pasakos ir iš Kipro į Vilnių atvykstantis Pavelas Muntyanas. Animacijos prodiuseris ir legendinio „Mr.Freeman“ projekto varomoji jėga, konferencijoje atsakys į klausimą, kaip prisijaukingti „blockchain“ technologiją ir iš kūrybos uždirbti kriptovaliutomis. P. Muntyanas atskleis kam reikia ICO ir kokios yra rizikos, ir netgi – kaip susikurti savo ICO ir nesėsti į kalėjimą!

Projekto partnerių nuotr./Pavelas Muntianas
Projekto partnerių nuotr./Pavelas Muntianas

Dirbtinis intelektas taip viena tų temų apie kurias lyg ir kalbama daug, bet mažai kas žino, kai ten su juo yra ištiesų. Agentinietė Victoria Dias „What's Next?“ konferencijoje pristatys temą „Dirbtinis intelektas – raktas sėkmingam mados ir kūrybos verslui“. Pastaruosius penkiolika metų V.Dias praleido mados prekės ženklų ir produktų identiteto srityje, o šiuo metu dirba su dirbtiniu intelektu. V.Dias pranešimas konferencijoje visapusiškai aprėps dirbtinį intelektą ir jo įtaką dizaino evoliucijai, socialinėms platformoms bei mados prekės ženklų identitetams.

Žaidimų fenomeno tendenciją konferencijoje gvildens žaidėjas, žaidimų kritikas ir žaidimų industrijos apžvalgininkas Artūras Rumiancevas. Šiuo metu „TeleSoftas“ kompanijoje vadovaujants „GameOn“ komandai, A. Rumiancevas sieks paaiškinti, kodėl žmonės žaidžia kompiuterinius žaidimus ir kaip jie veikia mūsų smegenis. A.Rumiancevo pranešimas taps pažinimo raktu į kompiuterinių žaidimų fenomeną, nes, daugeliu atveju, pradedantiems marketingistams ir projektų vadovams visiškai neaišku, kodėl žmonės žaidžia ir kaip patraukti jų dėmesį. A.Rumiancevas juokiasi, kad jo pranešimas bus itin aktualus... ne žaidėjams.

Projekto partnerių nuotr./Artūras Rumiancevas
Projekto partnerių nuotr./Artūras Rumiancevas

„What's Next?“ yra daugiau nei konferencija, todėl abi dienos žada įdomią programą. Konferencijos atidarymo rytą, lapkričio 9-ąją, „What's Next?“ vyks kontaktų pusryčiai, o penktadienio vakare – uždarymo vakarėlis „The Atomic Garden“ kūrybos namuose. Juos dalyvauti galės visi įsigyję „Full Pass“ bilietus.

Šiemet lapkričio 9-10 d. vyksianti „What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais. Konferencija vyks menų fabrikas „Loftas“, Švitrigailos g. 29, Vilnius. Konferenciją rekomenduoja

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų