„15min“ bus leidžiamas didesniu tiražu tris kartus per savaitę

Nuo pirmadienio, spalio 5 d., populiariausią nemokamą laikraštį „15 min“ skaitytojai gaus lengviau ir greičiau. Jis bus leidžiamas 40 proc. didesniu tiražu tris kartus per savaitę – pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį. Iki šiol, išskyrus vasarą, leidinys skaitytojus pasiekdavo visomis darbo dienomis.
Temos: 1 15min

Pastebėjome, jog taupydami žmonės vis dažniau renkasi nemokamus informacijos šaltinius. Todėl, norėdami patenkinti augantį leidinio poreikį, nutarėme leisti laikraštį didesniu tiražu“, – sako bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. Jo teigimu, rastas optimalus būdas „pasivyti“ augantį skaitytojų ratą, nedidinant gamybos sąnaudų: tris kartus per savaitę leidžiamas laikraštis leis nukreipti dalį išlaidų į tiražo didinimą.  

Leisti laikraštį  keletą kartų per savaitę - sprendimas, kurį  priima vis daugiau laikraščių ir užsienio valstybėse. „Laikas ir mums pripažinti, kad žinių pateikimą realiu laiku jau perėmė interneto žiniasklaida“, – sako T. Balžekas, - Kasdienio spaudos periodiškumo nereikia nei skaitytojams, nei reklamos rinkai. Spausdinta žiniasklaida su internetine konkuruoti gali tik išsamesniu aktualijų pateikimu ir žurnalistiniais tyrimais, kuriems reikia daugiau laiko“. 

Iki šiol buvęs laikraščio „15min“ tiražas – 65 tūkst. egzempliorių – nuo ateinančio pirmadienio didėja daugiau kaip trečdaliu – net iki 90 tūkst. egzempliorių. Tikimasi, jog padidinus tiražą, vidutinė skaitytojų auditorija sieks 400 tūkst. skaitytojų. 

 „15min“  – pirmasis leidinys Lietuvoje, nuo 2008 m. audituojantis savo tiražą. Nepriklausomą auditą atlieka kompanija „Ernst&Young“. Šių metų pavasarį dienraštis „Verslo žinios“ pradėjo audituoti savo leidinį „Mano pinigai“, o nuo rugsėjo audituojamas žurnalo „Valstybė“ tiražas.  

Skaitomiausių Lietuvos laikraščių trejetuke esantis „15min“ platinamas sankryžose, viešajame transporte, kavinėse, universitetuose, viešosiose įstaigose, biuruose, degalinėse bei kitose žmonių susibūrimo vietose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis