Pastebėjome, jog taupydami žmonės vis dažniau renkasi nemokamus informacijos šaltinius. Todėl, norėdami patenkinti augantį leidinio poreikį, nutarėme leisti laikraštį didesniu tiražu“, – sako bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. Jo teigimu, rastas optimalus būdas „pasivyti“ augantį skaitytojų ratą, nedidinant gamybos sąnaudų: tris kartus per savaitę leidžiamas laikraštis leis nukreipti dalį išlaidų į tiražo didinimą.
Leisti laikraštį keletą kartų per savaitę - sprendimas, kurį priima vis daugiau laikraščių ir užsienio valstybėse. „Laikas ir mums pripažinti, kad žinių pateikimą realiu laiku jau perėmė interneto žiniasklaida“, – sako T. Balžekas, - Kasdienio spaudos periodiškumo nereikia nei skaitytojams, nei reklamos rinkai. Spausdinta žiniasklaida su internetine konkuruoti gali tik išsamesniu aktualijų pateikimu ir žurnalistiniais tyrimais, kuriems reikia daugiau laiko“.
Iki šiol buvęs laikraščio „15min“ tiražas – 65 tūkst. egzempliorių – nuo ateinančio pirmadienio didėja daugiau kaip trečdaliu – net iki 90 tūkst. egzempliorių. Tikimasi, jog padidinus tiražą, vidutinė skaitytojų auditorija sieks 400 tūkst. skaitytojų.
„15min“ – pirmasis leidinys Lietuvoje, nuo 2008 m. audituojantis savo tiražą. Nepriklausomą auditą atlieka kompanija „Ernst&Young“. Šių metų pavasarį dienraštis „Verslo žinios“ pradėjo audituoti savo leidinį „Mano pinigai“, o nuo rugsėjo audituojamas žurnalo „Valstybė“ tiražas.
Skaitomiausių Lietuvos laikraščių trejetuke esantis „15min“ platinamas sankryžose, viešajame transporte, kavinėse, universitetuose, viešosiose įstaigose, biuruose, degalinėse bei kitose žmonių susibūrimo vietose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.