Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15min.lt lankomumo statistika tampa prieinama kiekvienam

Naujienų portalas 15min.lt pirmasis Lietuvoje savo klientams suteikia prieigą prie analitinės sistemos „Google Analytics“ ir, siekdamas skaidriai pateikti savo lankomumo statistiką, leidžia išsamiai analizuoti šiuos duomenis.

„Siekiame skaidriai klientui pateikti kuo išsamesnę informaciją apie portalą, todėl kviečiame savo esamus ir būsimus klientus prisijungti prie 15min.lt „Google Analytics“ ir patiems stebėti portalo lankomumą ir kitą informaciją. Tikimės, kad ši nemokama paslauga bus naudinga klientams ir prisidės prie interneto reklamos rinkos skaidrumo skatinimo“, – sako „15min“ komunikacijos ir rinkodaros vadovas Arnoldas Rogoznyj. 

Profesionali analitinė sistema „Google Analytics“ suteikia galimybę analizuoti reklamos efektyvumą: stebėti tinklapio lankytojų srautą, jų judėjimą po puslapį ir ten praleistą laiką, nustatyti populiariausius svetainės straipsnius bei kiek procentų lankytojų yra nauji, kiek iš jų lanko puslapį pakartotinai ir kt. Ši sistema – puiki galimybė gauti tikslius duomenis apie elektroninės žiniasklaidos populiarumą ir reklamos potencialą. Duomenys bus naudingi reklamos užsakovams, žiniasklaidos planavimo agentūroms bei kitoms kompanijoms, planuojančioms ar perkančioms reklamos plotą internete.  

„Tai pirmas atvejis Lietuvoje, kai portalas tampa visiškai skaidrus bei atviras – klientams suteikiama galimybė patiems kritiškai ir objektyviai įvertinti jo tinkamumą savo projektams. Manau, kad po šio15min.lt žingsnio klientai gali pradėti drąsiau prašyti analogiškos paslaugos iš kitų tinklapių, nes tai geriausia jų veiklos audito priemonė – panašiai, kaip spaudos leidinių tiražo skaičiavimas”, – sako komunikacijos planavimo kompanijos „Publicum Media“ projektų vadovas Regimantas Urbanas.  

„Publicum Media“ Interneto skyriaus vadovas Dainius Blynas įsitikinęs, kad galimybė klientui pačiam analizuoti interneto svetainės duomenis yra didelė pagalba tiek reklamos užsakovui, tiek ir agentūrai, apsisprendžiant, kurią svetainę naudoti reklamos kampanijoje.  

2008 m. rugpjūtį veiklą  pradėjusio portalo 15min.lt lankomumas nuolat auga – per metus jis padidėjo daugiau kaip dešimt kartų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs