„Lumene“ – grožio žingsniai

Norite atkreipti dėmesį į savo produktų linijos išskirtinumą? Ir ne tik apie tai pranešti galimiems klientams, bet ir jiems padėti, patarti, supažindinti? Pristatome naują web reklamos poziciją „Apipavidalintas straipsnis“. Žurnalistinis žvilgsnis, kartu su meniškai pateiktomis produktų iliustracijomis, sudaro nuostabią viziją ir intrigą, kuriai atsispirti tiesiog neįmanoma.
Temos: 1 Reklama

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis