Šiemet TV reklamos apimtys beveik nesikeitė ir ūgtelėjo vos 0,01 proc. Nežymiam augimui įtakos turėjo TV kanalo RTR Planeta, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas sumažėjo 1,3 proc. Iš viso per tris 2013 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuota 280 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 sausio-kovo mėnesių duomenis, krito 6,5 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 7,3 proc., žurnaluose reklamos 4,8 proc. Iš viso laikraščiuose buvo išspausdinta 3,33 mln., žurnaluose – 1,44 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys per pirmąjį ketvirtį ištransliavo 1,41 mln. sekundžių reklamos, kas yra 36 proc. daugiau nei pernai analogišku laikotarpiu. Augimui įtakos turėjo šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 sausį-kovą, radijo reklamos laikas išaugo 22,9 proc.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ per pirmuosius tris šių metų mėnesius užfiksavo 11,7 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-kovą. Šiemet Evaliant™ sistema užfiksavo 991 tūkst. reklamos vienetų (occurrencies).
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-kovo mėnesių duomenis, krito 24,5%.
Tuo metu lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 893 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų pirmaisiais trimis mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 27,2 proc.
Per 2013 metų sausio-kovo mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 13,7 tūkstančių reklaminių lipdukų. Lyginant su praėjusiais metais, šis rodiklis krito 2,4 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-kovo mėnesių duomenis, mažėjo 0,7 proc. Kino reklamos apimtys per pirmuosius tris šių metų mėnesius krito 25,2 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 44 tūkst. reklaminių klipų.
Pirmąjį šių metų ketvirtį didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – Tele2, Studio Moderna bei Procter& Gamble. Vertinant pagal produktų grupes, daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės ir telefonai. Didžiausias pokytis lyginat su praėjusiais metais – mobiliųjų kortelių segmente, kurios pernai tuo pačiu laikotarpiu buvo dešimtoje vietoje, o šiemet pakilo į antrąją.
Televizijoje, radijuje ir lauko video reklamoje yra skaičiuojamas reklamos laikas sekundėmis, spaudoje – reklamos plotas kvadratiniais centimetrais, lauko statinėje reklamoje – kvadratiniais metrais, internete, vidaus TV, kine ir fillboard reklamoje – kiekis (reklamų vienetai).