Tiražą skelbiame sąžiningai

Mūsų laikraštis – pirmasis Lietuvoje, kurio tiražas buvo pradėtas audituoti 2008 m. Kasmet auditą atlieka kompanija „Ernst&Young“. Nuo 2010 m. 4 kartus per metus audituojami ir kitų žiniasklaidos korporacijai „Schibsted“ priklausančių leidinių – „Žmonės“, „Laima“ ir kt. – tiražai.
Temos: 1 15min

Nors Lietuvoje yra įstatymas, nurodantis, jog leidinių tiražas turi būti audituojamas, tačiau Vyriausybės jau prieš keletą metų parengtas auditavimo tvarkos projektas vis dar nepatvirtintas. Jau buvo viešai diskutuojama apie tai, kad žiniasklaidos atstovai naudojasi šia įstatymo spraga ir dažnai tikrasis tiražo skaičius buna gerokai mažesnis. Neskaidrūs tiražai kenkia ne tik patiems leidiniams ir apgaudinėja marketingo specialistus, kurie planuoja reklamos išlaidas, tačiau suklaidina ir visą sektorių.

Mes manome, kad sąžiningai leidinių tiražą skelbiančių dienraščių ir žurnalų vadovai yra ypač suinteresuoti, kad visų leidinių tiražai būtų audituojami. Kai kurių Lietuvos kaimynių (pvz., Lenkijos, Rusijos) leidėjai rengia skaidraus verslo akcijas. Ekonominė situacija keičiasi, tiražai svyruoja, todėl mes norime, jog klientai visada būtų informuoti apie būtent šiuo metu esamą tiražą.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis