Kiekvieną dieną festivalio metu verda diskusijos, vyksta paskaitos, mokomasi – nuo reklamos techninių specifikacijų iki verslo įkūrimo istorijų. Visą festivalio savaitę vyksta įspūdingi seminarai, kūrybinės dirbtuvės, paskaitos, parodos, apdovanojimai ir, žinoma, vakarėliai.
„Kanų liūtų“ seminarų pranešėjai suvažiuoja iš viso pasaulio pasidalinti savo patirtimi, idėjomis ir pasveikinti pačių išradingiausių reklamos kūrėjų. 2009 m. „Kanų liūtų“ scenoje pranešimus jau skaitė „Microsoft“ vykdantysis direktorius Steve‘as Bailmeris, „Google“ pirmininkas ir vykdantysis direktorius Ericas Schmidtas, vienas iš „Twitter“ įkūrėjų Bizas Stone‘as, „LinkedIn“ vykdomasis direktorius Europai Kevinas Eyresas, 104 šalyse veikiančios „Publicis Groupe“ pirmininkas Maurice Levy, Barako Obamos rinkimo kampanijos vienas iš strategų Davidas Plouffe ir daug kitų pasaulyje puikiai žinomų kūrybininkų.
Šiais metais seminaruose savo patirtimi dalinsis „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas, „Digitas“ kūrybos vadovas Markas Beeching, „R/GA“ vadovas ir valdybos narys Bobas Greenbergas, „AKQA London“ steigėjas ir kūrybos vadovas Jamesas Hiltonas, „Dentsu“ kūrybos patarėjas Akira Kugami ir kt.
Festivalis „Kanų liūtai“ turi oficialius savo atstovus daugelyje pasaulio šalių. 2007 m. laikraštis „15 min“ tapo oficialiu šio festivalio atstovu Lietuvoje. „“15 min” pasirinkimą lėmė jų drąsus ir sėkmingas projektas – nemokamo dienraščio įgyvendinimas Lietuvoje, išradinga marketingo komunikacija, glaudūs santykiai su Lietuvos reklamos visuomene bei stipri kino, marketingo festivalių ir panašių renginių rėmimo politika“, – sako festivalio vadovas Philipas Thomas.