„Vičiūnai“ tieks gaminius ir islamo šalių rinkai

Verslininko Visvaldo Matijošaičio „Vičiūnų“ įmonių grupei priklausančiai bendrovei „Plungės kooperatinė prekyba“ atsivers islamo šalių rinka, nes nustatyta, kad gamybos procesas atitinka islamo teisės reikalavimus. Įmonei suteiktas „Halal“ sertifikatas. „Halal“ etikete pažymėtiems produktams atsivers musulmoniškų šalių rinka.
„Halal“ sertifiksto etiketė.
„Halal“ sertifikato etiketė. / "Vičiūnų" įmonių grupės nuotr.

„Halal“ yra pats svarbiausias maisto sertifikatas musulmoniškose šalyse. „Halal“ reiškia, kad produktas neprieštarauja islamo įstatymams ir leidžiamas vartoti.

Sertifikatas galioja visose musulmoniškose ir arabų šalyse bei Europos, kitų šalių musulmonų bendruomenėse.

„Halal“, panašiai kaip ir košerinis maistas (skirtas žydams), turi būti gaminamas pagal tam tikras taisykles, tiksliau,  Šariato tradiciją. Žaliavos, naudojamos produktams gaminti, taip pat turi atitikti Šariato islamo teisės reikalavimus.

„Halal“ sertifikatas skiriamas patikrinus įmonę ir nustačius, ar joje yra galimybė gaminti produktus pagal islamo teisę. Bendrovėje „Plungės kooperatinė prekyba“ patikrinimą atliko LMSDC (Lietuvos musulmonų sunitų dvasinio centro) muftijato muftijus Romas Jakubauskas.

Sertifikatas, patvirtinantis, kad gamybos procesas atitinka islamo teisės reikalavimus, bendrovei „Plungės kooperatinė prekyba“ suteiktas vieneriems metams.

„Halal“ sertifikatas įmonei suteikia teisę gaminti produktus pagal Šariato tradiciją ir paženklinti „Halal“ etikete.

Įmonė sertifikuota, gavus pirkėjų pageidavimą, kad produktai būtų specialiai paženklinti. „Plungės kooperatinė prekyba“ „Halal“ ženklins tik tam tikrus pagal pirkėjo (užsakovo) pageidavimą pagamintus islamo teisės reikalavimus atitinkančius produktus.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis