Ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ jau dvejus metus teikia nemokamą pagalbą vairuotojams, automobilį apdraudusiems civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu, techninės pagalbos suteikiamų paslaugų skaičius per dvejus metus išaugo keturis kartus. Pernai padėti vairuotojams techninės pagalbos tarnybos „Euro Asista“ specialistai vyko 12 tūkst. kartų – bent 30 kartų per dieną.
Nepaisant augančios paklausos, techninės pagalbos paslaugos Lietuvoje vis dar apipintos mitais. Ne vienas vairuotojas iki šiol galvoja, kad vienaip ar kitaip už paslaugą vis tiek teks susimokėti, o išlaidos bus didelės. Kiti mano, kad techninės pagalbos gali tekti laukti pusdienį, ypač atokiose vietovėse. Be to, daugelis įsitikinę, kad techninė pagalba gali būti kviečiama tik tuomet, jeigu po rimto eismo įvykio automobilis nebegali važiuoti, o automobilį ji nutemps į patį brangiausią servisą.
„Nieko panašaus, techninė pagalba skirta ne tik tam, kad padėtų transportuoti automobilį po avarijos. Mūsų darbas prasideda nuo konsultacijos telefonu. Kai kada pokalbio užtenka išspręsti problemą. Be to, vairuotojams padedame atsitikus bet kokiai bėdai kelyje, net jeigu baigėsi degalai ar automobilyje užsitrenkė rakteliai“, – tikina „Lietuvos draudimui“ techninę pagalbą kelyje teikiančios bendrovės „Euro Asista“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala.
Mitas: techninės pagalbos laukti reikia visą dieną
„Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos teikimo sąlygose nurodoma, kad pagalba mieste atvyks per valandą, o provincijoje per 1,5 valandos. Kartais technikai gali užtrukti ilgiau, jei privažiavimas prie vietovės, kur įstrigo automobilis, yra sudėtingas. Tačiau „Euro Asista“ kartu su partneriais regionuose visoje Lietuvoje turi daugiau nei 200 tralų, kurie bet kurioje Lietuvos vietoje į pagalbą atvyks greitai.
Mitas: techninė pagalba automobilį nugabens į brangų servisą
Automobilis gabenamas į tą servisą, kurį nurodo transporto priemonės savininkas. Jeigu vairuotojas neturi informacijos apie servisus, tuomet techninė pagalba nuveža automobilį į artimiausią partnerių servisą.
Mitas: techninę pagalbą galima kviesti tik po avarijos
Nors didžiąją dalį iškvietimų iš tiesų sudaro automobilių transportavimas po eismo įvykių, taip pat techninė pagalba vyksta ir kai reikia padėti užvesti automobilį, pakeisti ratą, atrakinti dureles, ištraukti užklimpusį automobilį, atvežti degalų. Šios paslaugos apdraudusiems automobilį „Lietuvos draudime“ taip pat teikiamos nemokamai.
Mitas: techninės pagalbos paslaugos yra brangios
Yra skirtumas, kur vairuotojas draudžia automobilį. „Lietuvos draudimo“ civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą įsigiję vairuotojai techninės pagalbos paslauga gali naudotis nemokamai. Tai yra neatsiejama draudimo dalis. tad vairuotojams, net ir sukėlusiems eismo įvykį, pavyks išvengti rūpesčių bent jau dėl savo automobilio, kuris bus nemokamai nugabentas į servisą.
„Techninės pagalbos paslauga populiarėja ir nors vairuotojai dar turi vienokių ar kitokių įsitikinimų, pastebime, kad jie pripranta naudotis paslauga. Turime klientų, kurie pagalbą kviečia ne vieną ir ne du kartus per metus. Kartą pabandę ir įsitikinę, kad viskas yra išties taip paprasta ir nieko nekainuoja, jie labiau pasitiki paslauga“, – sako N. Jarmala.
„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis tikina, kad vairuotojai drausdami automobilį privalomuoju draudimu, ieško apčiuopiamos naudos ir sau.
„Pastebime, kad vairuotojai vertina ir tai, kad pasirinkę šią paslaugą jie dar gauna ir pridėtinę vertę sau – nemokamą techninę pagalbą, o šiemet dar ir galimybę apdrausti save ir keleivius už 1 eurą per mėnesį“, – sako A. Juodeikis.