„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

A+ juostų pokyčiai Vilniuje: nuo rugpjūčio 21 d. keičiasi žymėjimas

Toliau gerinant sostinės viešojo transporto eismo sąlygas, nuo rugpjūčio 21 d. pradedami trijų viešajam transportui skirtų eismo juostų keitimo darbai – vietoje simbolio „A+“ bus žymimos raidės „A“, taip pat bus keičiami ir kelio ženklai.
A+ juosta
A+ juosta / Vilniaus miesto savivaldybės nuotrauka

Pokyčiai numatomi Kalvarijų g. nuo Kalvarijų sodų 1-osios g. iki Žalgirio g., Kalvarijų g. nuo Žalgirio g. iki Kareivių g. ir Konstitucijos pr. (abiem kryptimis) atkarpose. Naujai paženklintose juostose galės važiuoti tik maršrutinis – viešasis transportas.

Pakeitimai vykdomi norint eliminuoti viešojo transporto vėlavimus, padidinti viešojo transporto greitį bei pagerinti eismo saugumą.
„A juostų pertvarka – kompleksinių priemonių gerinti VT eismą Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr. pirmasis etapas, kuris padės ne tik padidinti eismo saugumą, bet ir pagerinti viešojo transporto eismą. Leidžiant šia juosta važiuoti tik viešajam transportui, tikėtina, didės vidutinis autobusų greitis, o tai sutrumpins ir vidutinę kelionių viešuoju transportu trukmę“, – teigia JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) Eismo organizavimo skyriaus vadovė Eglė Marcišauskė.

Atsiras papildomos viešojo transporto sekcijos

Kartu su nauju „A“ juostų ženklinimu, minėtų vietų sankryžose: Kalvarijų–Žvalgų g., Kalvarijų–J. Treinio g., Kalvarijų–Apkasų g. ir Konstitucijos pr.–Lietuvos statutų g. rugsėjo mėnesio pradžioje atsiras viešajam transportui skirtos papildomos sekcijos – baltos spalvos rodyklės.

Diegiant šiuos specialius šviesoforus, išnaudojant galimą šviesoforų ciklo laiką, kai per pagrindinę gatvę neina pėstieji, o transportas važiuoja iš šalutinės gatvės, bus padidinamas leidžiamo signalo laikas viešajam transportui, nebloginant eismo reguliavimo kitiems eismo dalyviams.

„Dabar tokios fazės metu viešasis transportas turi stovėti prie raudono signalo kartu su visu transportu srautu. Pritaikant A juostas tik maršrutiniam transportui ir sankryžų zonose atskiriant jas nuo kitų juostų fiziškai – autobusai ir troleibusai gaus daugiau papildomo leidžiamo signalo laiko. Tiek šis sprendimas, tiek naujasis juostų ženklinimas – neatsiejamai susiję, nes siekiant užtikrinti eismo saugumą bei optimizuoti viešojo transporto judėjimo laiką, būtina šias priemones diegti kartu“, – sako ekspertė.

JUDU atsakinga už viešojo transporto paslaugų organizavimą, automobilių stovėjimo infrastruktūrą mieste ir darnių keliavimo būdų skatinimą. Viešojo transporto paslaugomis 2022-aisiais kasdien naudojosi daugiau kaip 170 tūkst. keleivių, kurie keliones troleibusu ar autobusu šiemet įvertino 8,32 balais iš 10, o tai – aukščiausias įvertinimas nuo 2019-ųjų. Įmonė taip pat užtikrina sklandų miesto eismo organizavimą ir kartu su Vilniaus miesto savivaldybe diegia inovatyvius sprendimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“