Aiškinasi, kas rekonstruos kelią Vilnius–Utena: pirmojo ruožo konkurse – 6 dalyviai

Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena pirmojo ruožo rekonstrukcijos konkurse gautos 6 paraiškos.
Kelias Vilnius-Utena
Kelias Vilnius-Utena / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Apie tai BNS pranešė laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

„Jei tiekėjų pasiūlymai paruošti gerai ir nereikės jų tikslinti, lapkričio pradžioje numatome pasirašyti sutartį su nugalėtoju“, – BNS teigė V.Andrejevas.

Rugsėjo pradžioje Utenoje lankęsis premjeras Saulius Skvernelis tikino, kad kelias bus suremontuotas iki 2021 metų, jei darbų nepristabdys teismai ar kitos nenumatytos aplinkybės.

Apie būtinybę atnaujinti kelią iš Vilniaus į Uteną pradėta kalbėti prieš penkerius metus. Iš pradžių visą kelią numatyta rekonstruoti viešos ir privačios partnerystės (PPP) būdu, tačiau vėliau nuspręsta jį rekonstruoti ruožais, panaudojant Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas.

Pirmojo kelio ruožo rekonstrukcijos rangovo konkursas paskelbtas balandį, tačiau dėl per didelių kainų liepos pradžioje jis nutrauktas ir paskelbtas naujas.

Iš viso numatoma rekonstruoti 70 kilometrų ilgio kelio ruožą, pirmuoju etapu – 5,5 kilometro ilgio ruožą.

Kelio rekonstrukcijos PPP projektas minimas politinės korupcijos byloje, kuriame buvęs Liberalų sąjūdžio lyderis Eligijus Masiulis kaltinamas paėmęs 106 tūkst. eurų kyšį iš koncerno „MG Baltic“ buvusio viceprezidento Raimondo Kurlianskio už įtaką, Seime svarstant nutarimą dėl kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos, Vartojimo kreditų įstatymo pataisas bei parenkant vietą Jono Basanavičiaus paminklui Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis