Paskutinė akcijos diena! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Aktyviuose „Rail Baltica“ ruožuose užbaigti tiesti jungiamieji keliai ir drenažo sistema

Jonavos rajone vykdomos „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio sankasos statybos – čia užbaigta tiesti 13,7 km automobilių jungiamųjų kelių su drenažo sistema, rašoma „Rail Baltica“ pranešime spaudai.
„Rail Baltica“ jungiamieji keliai, pralaidos, drenažo sistema
„Rail Baltica“ jungiamieji keliai, pralaidos, drenažo sistema / Organizatorių nuotr.

Dar 18,3 km jungiamųjų kelių buvo užbaigta pernai, taip užtikrinant vientisą kelių tinklą abipus šiuo metu statomos sankasos.

Ruožo Žeimiai–Šėta 13,7 km jungiamųjų kelių, žvyrkelių, melioracijos statinių ir pralaidų statyba pradėta 2023 m. balandį. Projektą, kurio vertė 7,7 mln. Eur (be PVM), vykdė Latvijos bendrovė „A.C.B.“, atrinkta viešųjų pirkimų konkurso būdu.

Organizatorių nuotr./„Rail Baltica“ jungiamieji keliai, pralaidos, drenažo sistema
Organizatorių nuotr./„Rail Baltica“ jungiamieji keliai, pralaidos, drenažo sistema

„Statybos metu aktyviai bendradarbiavome su vietos bendruomene – kai kurias nuovažas perkėlėme į ūkininkams patogias vietas, taip atsižvelgdami į jų poreikius.

Taip pat koordinavome statybos darbus, kad užtikrintume gyventojams privažiavimą prie jų nuosavybės. Įrengtos naujos drenažo sistemos svarbios naujos geležinkelio infrastruktūros ir statinių kokybei, vamzdynų sistema atnaujinta pagal šiuolaikinius standartus. Rekonstruotas tinklas ne tik užtikrins efektyvų vandens pašalinimą iš dirbamų laukų, bet ir naujai pastatytos infrastruktūros ilgaamžiškumą“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

Darbai vykdyti gana ilgame ruože – statybų objektai buvo nutolę 17,7 km atstumu. Darbų vykdymui pasitelktos modernios priemonės, tokios kaip 3D modeliavimas, žemės paviršiaus skenavimas dronais, progresas taip pat buvo sekamas kas savaitę fiksuojant vaizdo medžiagą iš drono. Statybos metu laikytasi aukščiausio BIM (statinio informacinio modeliavimo) lygio, 500, ir aukštų aplinkosaugos reikalavimų.

„Didžiuojamės, kad esame pirmoji Latvijos įmonė, sėkmingai užbaigusi „Rail Baltica“ statybos projektą Baltijos šalyse. Aktyviausiu metu tiesiant 13 kelių buvo pasitelkta daugiau nei 100 darbuotojų ir 60 technikos vienetų. Iškasta apie 100 000 m³ grunto ir pastatyta 85 000 m³ sankasos. Atlikti plataus masto drenažo darbai – įrengta daugiau kaip 27 km melioracijos vamzdžių didesniame nei 5 mln. m² plote.

Mūsų ankstesnė patirtis vykdant didelės apimties projektus, tokius kaip Vilniaus ir Palangos oro uostų infrastruktūros rekonstrukcijos, paruošė mus sudėtingiems darbams. Didžiuojamės galėdami prisidėti prie šio reikšmingo projekto savo patirtimi ir dėkojame visiems mūsų partneriams už bendradarbiavimą sėkmingai įgyvendinant šį projektą mūsų klientui „LTG Infra“, – teigė „A.C.B.“ valdybos narė Anna Priščepa.

Laikinai vietinės reikšmės kelius prižiūrės LTG grupės geležinkelių infrastruktūros valdytoja „LTG Infra“. Vėliau jie bus perduodami Jonavos rajono savivaldybei. Pagrindinė jungiamųjų kelių paskirtis – užtikrinti privažiavimą prie naujai statomos geležinkelio infrastruktūros ir efektyvų vietos gyventojų susisiekimą.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas