Apklausos rezultatai: kodėl lietuviai autobusuose nesisega saugos diržų?

Viešojoje erdvėje pradėjus vis daugiau kalbėti apie saugų keliavimą tarpmiestiniais autobusais ir poreikį segtis saugos diržus vežėjai savo iniciatyva surengė apklausą keleiviams. Apklausos metu buvo siekiama sužinoti, kiek keleiviai žino apie saugų keliavimą, kokios priežastys lemia tai, kad jie nesisega saugos diržų kelionės metu. Rezultatais dalijasi vežėjos „Kautra“ atstovas Mindaugas Sakalauskas, rašoma pranešime.
Diržai autobuse
Diržai autobuse / Kautros nuotr.

Apklausos metu buvo apklausti skirtingų šalies autobusų vežėjų keleiviai. Iš viso buvo apklausti 792 vartotojai, pirkę ar ieškoję autobusų bilietų internetu. Net 68% dalyvavusiųjų apklausoje minėjo, kad nesisega saugos diržų kelionės metu.

„Iš apklausos matome, kad tai yra kompleksinis klausimas. Keleiviai nežino apie būtinybę segtis diržus, ne visų vežėjų autobusai turi diržus, o dalis keleivių dar nesupranta poreikio keliauti saugiai. Tam rudens pradžioje darėme akciją, kuomet administracijos darbuotojai lipo į autobusus ir priminė keleiviams apie saugos diržų svarbą. Lipo ir direktoriai, ir vadybininkai, ir stočių vadovai. Tai buvo ir pagalba vairuotojams ir priminimas, kad jie taip pat atkreiptų keleivių dėmesį į šią temą. Buvo puiki proga išeiti iš kabinetų ir pabendrauti su keleiviais“, – pasakojo vežėjų atstovas.

Didžioji dalis apklaustųjų (30%) paklausus, kodėl nesisega saugos diržų, atsakė, kad jų autobusuose tiesiog nėra.

„95% mūsų tarpmiestinių autobusų turi saugos diržus. Šiuo metu dirbame, kad visas 100% „Kautros“ tarpmiestinių autobusų turėtų saugos diržus. Lietuvos transporto saugos administracijos iniciatyva leido dar kartą peržiūrėti savo autobusų parką, atkreipti dėmesį į šį svarbų klausimą“, – kalbėjo M.Sakalauskas.

Pagal apklausos duomenis, beveik pusė (48%) apklaustųjų nežinojo apie būtinybę segtis saugos diržus kelionės tarpmiestiniu autobusu metu. Pasak vežėjų atstovo, šiuo metu daug dirbama informuojant keleivius apie saugos diržų svarbą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis