Rugsėjo 1-ajai Vilniuje veiks 175 zonos, kuriose palikti el.paspirtuko tiesiog nepavyks – jos diegiamos atsižvelgus į miesto, gyventojų ir verslo prašymus. Greitis ribojamas 20 zonų, o važiuoti „Bolt“ paspirtukais neįmanoma trijose gatvėse. Prie šių ribojimų platformos žemėlapyje atsiras 119 zonų, skirtų parkavimui centrinėse miesto dalyse.
Paspirtukų parkavimo zonos
„Matome, kad per pastaruosius metus situacija su el.paspirtukų parkavimu sostinėje ir kituose miestuose gerėja. Žinoma, visada atsiras chuliganas, paliekantis transporto priemonę viduryje dviračių tako, tačiau bendrai – vartotojų sąmoningumas auga. Dėl šios priežasties didžiojoje miesto dalyje taikysime jau pasiteisinusį edukacinių bei prevencinių priemonių derinį”, – sako Benas Jurlovas, „Bolt” dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Lietuvoje.
Pasak jo, pirmiausia netinkamai paliktą paspirtuką identifikuoja plartformos dirbtinio intelekto sprendimas ir išsiunčia vartotojui perspėjimą. Jeigu pažeidimai kartojasi, su tokiais vartotojais bendrauja paspirtukus reguliariai perstatanti „Bolt Patrol” tarnyba. Galiausiai, parkavimo pažeidimai kartu su kitais, neigiamai veikia paspirtukininko reitingą, kuriam pašlijus gali būti apribota prieiga prie platformos.
„Bolt” atstovai prognozuoja, kad pokyčiai, susiję el. paspirtukų parkavimu Vilniuje, turėtų prigyti.
„Drauge su savivaldos atstovais sutarėme dėl pakankamai plataus parkavimo zonų tinklo tose miesto dalyse, kur parkavimas bus draudžiamas. „Bolt” technologijos leis gyventojams nesukti galvos ieškant, kur parkuotis galima, o kur ne. Kelionę baigti bus galima tik vienoje iš žemėlapyje pasirinktų zonų. Žinoma, prireiks šiek tiek laiko priprasti, bet patogiai nukeliauti į norimą vietą, pavyks visame Vilniuje”, - mano B. Jurlovas.
„Bolt“ paspirtukais Lietuvoje naudojasi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės, Mažeikių, Utenos, Kėdainių, Tauragės, Ukmergės, Jonavos, Trakų ir Kazlų Rūdos gyventojai ir šių miestų svečiai.