Vilnietis Julius Pališkis pasidalij patirtimi, kai pardavęs savo turėtą „Toyota Yaris Verso“ netrukus tą patį automobilį aptiko parduodamą dar kartą.
„Gerai vyrai dirba. Kai parduodi automobilį ardymui, nes viskas nuo variklio iki pakabos taip surūdiję, kad gali kumštį įkišti, o pardavus atsiranda ir serviso knygelės, ir magija šildomi veidrodėliai, ir prieš 2 tūkst. km keisti tepalai. Ir pajaunėja dvejais metais“, – atradimu vyras pasidalino ir vienoje grupėje, skirtoje automobilių pardavimui, feisbuke.
Komentaruose jis nupasakojo, kad automobilį pardavė už 600 eurų. Anot J.Pališkio, defektų buvo pačių įvairiausių: bagažinė atsidarydavo atsuktuvu, keleivio pusėje buvo kiauros grindys, tad nuolat šlapdavo.
„Po paskutinio remonto, kai buvo „užkalęs“ variklis, meistrai pasakė, kad nežino, prie ko viską prisuko, nes visas kėbulas išrūdijęs. Todėl ir viešinu, nes neramu, kad kas nors gali žūti su tokia mašina važinėdamas“, – sakė J.Pališkis.
Istorija sukėlė nemenką ažiotažą tarp internautų. Dalis jų ėmė girti įrašo autorių dėl paviešintos problemos, kita dalis užstojo perpardavėjus.
„Vienam ir ratas purvinas baisu būna. Mašinos techninės apžiūros nepraeina ir už gerus pinigus, jeigu jas pavojinga eksploatuoti, niekas neprisiima atsakomybės. Jeigu techninę apžiūrą turi, reiškia, galima važinėti“, – akcentavo vienas.
Kitam pastebėjus, kad šiais laikais lengva perkamą automobilį nuvežti iki remonto dirbtuvių ir patikrinti, tuojau buvo atsakyta, jog vargu ar tie, kas perka automobilį, nekainuojantį nė tūkstančio eurų, ryšis išlaidauti dar detaliai patikrai.
Kilusio triukšmo nesupranta
15min pavyko susisiekti su automobilį perpardavusiu Artūru. Pasak jo, pirmą kartą tenka susidurti su tokia situacija, o kodėl kilo triukšmas – jis nesupranta.
„Automobilį pardavėm tvarkingą, be jokių trūkumų, suremontavome ir juo puikiai galima naudotis“, – sakė Artūras.
Pasak jo, taisyti nieko per daug nereikėjo, buvo suvirinta skylė prie kapoto, suremontuotos galinės durys. Tiesa, vėliau Artūras prisipažino, kad automobilį pirko ir pardavė ne pats, o paprašytas pažįstamo, kuris automobilį ir suremontavo.
„Nebuvo jokių trūkumų, suremontavome, pakeitėme tepalus, padangos naujos buvo. Pardavėm, žmogus patenkintas, praėjo techninę apžiūrą ir toliau eksploatuoja“, – aiškino pašnekovas.
Pasak Artūro, jo darbo istorijoje toks atvejis – pirmas. Jis pats tikina, jog J.Pališkio įrašo feisbuke nebuvo matęs, tačiau teko apie jį girdėti.
„Galvoju, kad pavydas čia, nes pigiau pardavė. O ardymui ar ne – sutartyje juk įrašyta suma, nėra nurodyta, kad automobilis parduodamas dalimis ar panašiai, neišvardinta jokių trūkumų. Maža, ką žmogus sako, yra dokumentai ir juose nerašoma, kad automobilis negali dalyvauti eisme. O čia viskas gerai – automobilis važiuoja kuo puikiausiai, buvo su technine apžiūra ir draudimu. Pirmas žmogus atvažiavęs nusipirko“, – akcentavo Artūras.
Jis patikino, kad nebuvo keistas ir automobilio amžius. Anot perpardavėjo, to daryti nėra prasmės, mat pildant pirkimo-pardavimo sutartį vis tiek reikėtų įrašyti tikrus duomenis, be to, tikri duomenys yra ir automobilio dokumentuose.