„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Automobiliai naujuoju viaduku tarp Geležinio Vilko ir A.Goštauto gatvių Vilniuje pajudės spalį

Naujojo viaduko tarp A.Goštauto ir Geležinio Vilko gatvių Vilniuje atidarymas numatomas spalį. Tokį pažadą iš statybininkų gavo miesto vadovai. Tačiau darbų pabaigos kol kas nematyti – estakados dalis nuo A.Goštauto g. pusės pabaigtuvėmis net nekvepia.
Viaduko statybos
Viadukas tarp Geležinio Vilko ir A.Goštauto gatvių / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Daugiau nei 35 mln. Lt kainavusi estakada tarp vienos judriausių miesto gatvių Geležinio Vilko ir A.Goštauto g. dar nebaigta. Kol kas darbininkai tvarko požemines komunikacijas A.Goštauto gatvėje – darbus turi pabaigti per dvi savaites, ar pasiseks, bijo net spėlioti. Esą požeminiai darbai patys sudėtingiausi, sunku planuoti, ar neatsiras kokių nors nenumatytų kliūčių.

Rangovai nevėluoja

Pabaigus požeminių komunikacijų tvarkymą bus imamasi paskutinės estakados atkarpos, kuri kol kas žioji neišlieta. Anot Vilniaus mero Artūro Zuoko, rangovai darbus atlieka laiku, tvarkaraščio laikomasi, tad spalį viaduku jau turėtų važinėti automobiliai. Įvažiavimas į A.Goštauto gatvę ir iš jos bus atidarytas dar kiek anksčiau – rugsėjo pabaigoje.

Naujoji transporto jungtis turėtų pagerinti susisiekimą su Gedimino prospektu ir įvažiavimą į miesto centrą. Taip pat galvojama nebeleisti sukti iš Pamėnkalnio gatvės į kairę, tokiu būdu pagerinant važiavimą šia gatve.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Viadukas tarp Geležinio Vilko ir A.Goštauto gatvių
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Viadukas tarp Geležinio Vilko ir A.Goštauto gatvių

Tačiau naujasis viadukas yra tik dalis įgyvendinamo projekto. „Šis projektas turi dvi dalis – matomą, t. y. viaduką, ir nematomą – požemines komunikacijas. Iš numatytų daugiau nei 35 mln. Lt pusė sumos skirta darbams po žeme. Šalia naujojo viaduko vietos yra viena pagrindinių Vilniaus miesto požeminių komunikacijų širdžių, vandens ir nuotekų perpumpavimo stotis, kuri pakelia į aukštesnį lygį nuotekas ir vandenį, ir permeta į kitą Neries pusę. Vamzdynus reikėjo keisti, tokiu būdu įgyvendinant projektą pasiremontavome ir Vilniaus miesto vieną iš labai svarbių funkcionuojančių objektų“, – teigė A.Zuokas.

Pritrūko pinigų

Anot mero, kartu su viaduku įgyvendinamas ir kitas planas – įrengti dviračių taką, kuris sujungtų miesto centrinę dalį (Gedimino pr.), Vingio parką ir miegamuosius rajonus – Lazdynus, Karoliniškes.

Konkursą statyti viaduką ir atlikti kitus darbus prieš kelerius metus laimėjo bendrovės „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“. Šį pavasarį jos ėmė reikalauti papildomų pinigų darbams, nes gauta suma per maža. Projektui startuojant skelbta, kad naujasis viadukas kainuos beveik 32 mln. Lt. Dabar A.Zuokas sako, kad projektui bus išleista daugiau nei 35 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs