Įvykio vietą apžiūrėjusius pareigūnus nustebino automobilio avarijos vieta – iškart už greičio ribojimo kalnelio. Spėjama, kad automobilis atlėkė dideliu greičiu ir važiuojant per kalnelį jo ratai pakilo į orą. Tapęs nevaldomu, „Rover“ nulėkė nuo kelio.
Važiuojant 50 km/val. greičiu per greičio ribojimo kalnelį, standartiniam automobiliui pakilti į orą šansų nėra, tad beveik nėra abejonių, jog greitis buvo viršytas. Tai geras priminimas visiems vairuotojams, kad būtina stebėti kelio ženklus: užmiestyje greičio ribojimo kalneliai nestatomi, tačiau 90 km/val. greičiu įlėkus į gyvenvietę, gali tekti netikėtai perskristi per nelygumą.
Be to, ir patys greičio ribojimo kalneliai būna pažymėti įspėjamaisiais ženklais, kabinamais iki kliūties likus 50–100 metrų – tai daugiau nei pakankamas atstumas norint pristabdyti.
Tačiau net ir pataikius per greičio ribojimo kalnelį pervažiuoti didesniu greičiu, automobilio suvaldymas nėra didelis iššūkis, jeigu... segimas saugos diržas. Jeigu jis neprisegtas, vairuotojas per duobę ar iškilimą gali tiesiog iškristi iš sėdynės, o tuomet automobilis tikrąja to žodžio prasme taps nevaldomas.
Jeigu viena iš šių blogybių (viršytas greitis ir neprisegtas saugos diržas) jau yra didelis trukdis tiek pačiam vairuotojui, tiek kitiems eismo dalyviams, tai abi jos vienu metu – mirtinas derinys.