Daugiau naujienų apie automobilius – rubrikoje Gazas.lt
Konkurentu B. Vanagui tapo žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius. Abu su lenktynininku jie sėdo prie „Volvo FH“ sunkvežimių vairo: tik vienas FH buvo varomas įprasto dyzeliną deginančio vidaus degimo variklio, o kitas – elektrinis.
Siekiant objektyvumo, abu netikėtų ir Lietuvoje neregėtų sunkvežimių traukos lenktynių dalyviai keitėsi transporto priemonėmis, tačiau didelio galvosūkio nebuvo: visus kartus dyzelinį sunkvežimį ganėtinai nesunkiai aplenkė elektrinis „Volvo FH“.
Tačiau V. Milius ataušus lenktynių įkarščiui išdavė, kad šioje istorijoje gali būti net keli „bet“.
„Žinoma, kai startuoji, elektrinis sunkvežimis labai lengvai ir paprastai aplenkia dyzelinį sunkvežimį. Tą leidžia padaryti gerokai didesnis sukimo momentas, juntamas nuo pat pradžių. Be to, nors pavarų dėžės abiejuose sunkvežimiuose vienodos, dyzelinis sunkvežimis startuoja nuo 4 pavaros, elektrinis – nuo 8, ir taip įgyja pranašumą nuo pat starto“, – komentavo jis.
Visgi, pasak jo, važiuojant toliau ir spaudžiant akceleratorių iki dugno, matyti, jog dyzelinis sunkvežimis įgauna jėgų ir pradeda vytis elektra varomą „brolį“.
„Tad labai didelis klausimas, kaip atrodytų lenktynės, jeigu atstumas, kurį reikia važiuoti, būtų ilgesnis“, – kalbėjo V. Milius.