Kol kas dviračių kaina bus tokia pat, kaip paspirtukų. Didelis pliusas – dviračiais bus galima pasiekti namus, juos tik reikės palikti tam skirtoje zonoje, kurią galima patikrinti „Bolt” programėlėje.
Anksčiau Vilniuje jau buvo galima pasinaudoti oranžinių dviračių nuomos paslauga. Tiesa, daug vilniečių skundėsi, kad su oranžiniais dviračiais toli nenuvažiuosi ir savo namų miesto rajonuose nepasieksi, nes beveik niekur nėra dviračių palikimo stotelių. Nuo šiol dviračių nuoma Vilniuje kardinaliai keičiasi juos pristačius „Boltui”, kuris leis dviračius palikti miesto rajonuose – aišku, tam tikrose zonose.
„El. paspirtukai sukurti ir idealiai tinka trumpiausioms kelionėms mieste, o elektriniu dviračiu galima efektyviai nukeliauti 5 ir daugiau kilometrų. Dviratininkui kelionės metu gelbėja išmanus prietaisų skydelis, sekantis greitį, baterijos įkrovimo lygį, taip pat įspėja apie mieste taikomus greičio ribojimus. Pažangi GPS sistema padeda dviratininkui rasti geriausią maršrutą, o vairo konstrukcijoje integruotas telefono įkroviklis – nelikti be ryšio”, – komentuoja „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Benas Jurlovas.
Tiesa, panaši paslauga Kaune veikia jau nuo 2022 metų. Visgi pirmosios savaitės Vilniuje rodo, kad paslauga tampa populiari. Kaip pažymi „Bolt” atstovas, dviračių kiekis Vilniuje priklausys nuo paslaugos populiarumo. Įmonė siekia, kad kelionė būtų ne tik maloni ir paprasta, bet ir saugi.
„Ypatingas dėmesys kuriant dviratį buvo skiriamas saugumui: maksimalus greitis neviršija 20 km/h; tvirtos pneumatinės padangos užtikrina gerą sukibimą su danga; efektyvus stabdymas – abiejų ratų būgniniais stabdžiais; galinio rato sparnas, patikimai saugantis prastomis oro sąlygomis, o tamsiu paros metu tinkamą matomumą palaiko ryškūs žibintai”, – sako B. Jurlovas.
Dviračio korpusas yra pagamintas iš 100 proc. perdirbto aliuminio, o jo baterija gali būti keičiama. Tokiu būdu „Bolt” atstovams nereikės kiekvieną kartą dviračius laikyti sandėlyje, o tai mažins anglies dvideginio emisijas ir leis išlaikyti patrauklią paslaugos kainą.
Nuo pirmadienio susisiekimo paslaugų platforma „Bolt” pradėjo elektrinių paspirtukų sezoną – jie palaipsniui grįžta į Lietuvos miestų gatves, tačiau staiga subjurus orams dar gali būti deaktyvuojami eismo saugumo tikslais. Paslauga šį sezoną bus prieinama 13 miestų – „Bolt” priėmė sprendimą nebetęsti paslaugų Utenoje ir Ukmergėje, tačiau ir toliau bus atvira plėtros galimybėms ir dialogui su visų miestų savivalda. Siekiama, kad šis būtų efektyvesnis ir kelionės el. paspirtukais ilgainiui taptų populiaresnės ir saugesnės.
Praėjusių sezonų duomenys rodo, kad didžiuosiuose miestuose daugiau nei trečdalis „Bolt” paspirtukininkų savo keliones derina su viešuoju transportu – paspirtuku važiuoja iki stotelės arba tęsia kelionę iš jo išlipę. Mažesniuose miestuose, kur viešasis transportas mažiau išvystytas, paspirtukai tampa geru jo pakaitalu ir reikšmingai gerina susisiekimą mieste.