Pranešimų skaičius kasmet auga
Bendrasis pagalbos centras skaičiuoja, kad „eCall“ sistemos pranešimų skaičius per pastaruosius šešerius metus išaugo net 24 kartus.
Jei 2018-aisiais metais tokių pranešimų buvo gauta vos 75, tai per 2023-iuosius automobiliai, telefonai ir kiti įrenginiai išsiuntė net 1839 pranešimus apie įvykius.
Tačiau Bendrasis pagalbos centras skaičiuoja, jog vos 10 procentų tokių pranešimų pasitvirtina.
2018 m. | 2019 m. | 2020 m. | 2021 m. | 2022 m. | 2023 m. |
75 | 146 | 358 | 957 | 1511 | 1839 |
SOS mygtuką spaudžia iš smalsumo arba netyčia
Absoliuti dauguma gaunamų signalų yra bandomojo pobūdžio ir įvairūs „netyčiniai“ paspaudimai. Taip pat nemažai nepagrįstų iškvietimų sugeneruojama dėl automobilinių įrenginių gedimų.
Netyčinių suveikimų yra labai daug.
„Dažniausiai būna, kad nėra net jokio įvykio. Žmonės SOS mygtuką paspaudžia iš smalsumo arba netyčia. Yra buvę, kad ir tame pačiame automobilių salone apžiūrint automobilį paspaudžiamas SOS mygtukas. Netyčinių suveikimų yra labai daug.
Kartais ir patys automobiliai, tiesiog stovėdami ir įvykus kažkokiai klaidai sistemoje, ima ir praneša apie įvykį, nors automobilis net nevažiavo, tiesiog stovėjo.
Toliau straipsnyje skaitykite
- „eCall“ sistemos automobiliuose – netobulos
- Išmaniojo telefono pranešimas padėjo pričiupti girtą vairuotoją
- Funkcijas tobulina, bet kuriozų pasitaiko
- Griuvimą slidinėjant palaikė avarija