Kelio ruožas buvo patvinęs ir šią savaitę po smarkių liūčių, automobiliai geso balose, buvo susidariusios spūstys.
Kaip BNS informavo LAKD atstovas Saulius Jansonas, vandens sankaupos problema po viaduku atsirado už valstybinės reikšmės kelio ribų galimai statybų metų pažeidus melioracijos sistemą, kuri buvo svarbi vandens nuvedimo sistemos dalis. Kita priežastis, anot direkcijos, – praėjusį savaitgalį iškritęs kritulių kiekis, viršijęs įprastą normą.
„Siekiant problemą išspręsti iš esmės, šiuo metu paskelbtas krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ruožo nuo 0 iki 10,125 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros viešasis pirkimas“, – BNS pranešė atstovas.
Konkurso laimėtojas turės atlikti statybinius inžinerinius tyrinėjimus, modeliuoti transporto srautus, atlikti saugaus eismo auditą, išnagrinėti ir įvertinti lietaus nuvedimo nuo kelio variantus. Planuojama suprojektuoti ir takus, apšvietimą, įvertinti aplinkosaugos priemonių poreikį ir kita.
Kol bus suprojektuotas ir įgyvendintas projektas, Kelių direkcija įpareigojo bendrovę „Kelių priežiūra“ nuolat stebėti situaciją ir siurbti vandenį siurbliais. Vanduo buvo šalinamas ir šią savaitę, tačiau smarkiai lyjant pašalinti viso perteklinio vandens nespėjama dirbant net keliems vandens siurbliams.