Darbai – finišo tiesiojoje
„Miesto centre daugėjant traukos objektų, atitinkamai auga ir žmonių srautai. Aplink – šiuolaikiški verslo centrai, netoli rekonstruotas Dariaus ir Girėno stadionas. Čia pat ir Nemuno sala su „Žalgirio“ arena, baseinu ir statomu mokslo muziejumi. Patogi automobilių saugykla puikiai pasitarnaus dirbantiems, besimokantiems ar tiesiog leidžiantiems laisvalaikį“, – Kauno miesto savivaldybės pranešime spaudai teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Maždaug 8,2 tūkst. kv. metrų ploto uždarame pastate įrengtos visos konstrukcijos. Rangovai valo vidaus patalpas, baigia likusius apdailos darbus.
„Viduje atlikti reikalingi horizontaliojo ženklinimo darbai, įrengtas apšvietimas. Per šią vasarą tikimės pilnai užbaigti vidaus darbus ir jau rudenį suteikti galimybę gyventojams statyti automobilius naujose erdvėse“, – sako Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Pastatą papuoš augalija
Daugiaaukštė saugykla iš viso talpins iki 262 automobilių. Statinys su dviem aukštais po žeme pritaikytas neįgaliesiems – susisiekimą palengvins liftas. Artimiausiu metu planuojama diegti automobilių praleidimo sistemą. Pirmo aukšto vakarinėje dalyje suplanuota ir erdvė dviračiams laikyti.
Statinio fasadą sudarys pusiau skaidrus profiliuotas stiklas ir plokštės, aliuminio profilių langai bei durys. Stogas dengtas rulonine bitumine danga su pilkšvai žaliu pabarstu.
Daugiaaukštė saugykla iš viso talpins iki 262 automobilių.
Pastatui daugiau natūralumo pridės augalija – viena fasado pusė bus apželdinta vijokliais.
Automobilių saugyklos vidaus sienos ir pertvaros mūrytos iš betoninių „haus“ tipo blokelių, paliekant natūralius netinkuotus paviršius. Grindys – šlifuoto betono.
Planuojamas atidarymas – rudeniop
Baigiamas statinys turės įrengtą vėdinimo, vaizdo stebėjimo, įeigos kontrolės, eismo valdymo bei kitas būtinas apsaugos sistemas. Pravažiavimus reguliuos automatiniai kelio užtvarai.
Dar prieš patenkant vidun specialūs ekranai informuos apie aikštelės užimtumą, todėl vairuotojams nereikės gaišti laiko ieškant laisvos vietos automobiliui.
Transporto priemonių tranzitas tarp aukštų vyks pandusais. Eismas numatytas ratu prieš laikrodžio rodyklę, išvengiant susikertančių srautų.
Užbaigti statybos darbus ir atverti daugiaaukštę saugyklą planuojama šių metų rudenį.