Panevėžyje darbuotojas paskutinį kartą darbe lankėsi spalio 24 d., o Vilniuje dirbantis darbuotojas – spalio 23 d. Abu darbuotojai pajutę ligos simptomus iš karto nebeatvyko į darbą ir atliko COVID-19 testus.
Kaip ir įprastai tokiais atvejais, konsultuojamasi su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru bei yra nustatinėjami galimi artimi kontaktai.
Didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui visoje Lietuvoje, klientai kviečiami naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą. Visi elektroniniai užsakymai pristatomi į namus arba artimiausią paštomatą.
Jei vis dėlto klientams nėra galimybės paslaugų atlikti internetu, tuomet reikėtų dėl vizito padalinyje užsiregistruoti iš anksto. Tai padeda valdyti klientų srautus, t. y. išvengti didelių susibūrimų ir tokiu būdu užtikrinti saugesnį fizinį atstumą tarp žmonių. Dėl vizito padalinyje kviečiame užsiregistruoti tiesiog internetu.
Atvykstančių į „Regitrą“ prašoma būti sąmoningais ir laikytis bendrųjų saugumo reikalavimų: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, už paslaugas rekomenduojama atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko mokėjimo kortele.