„Eismo sauga valstybinės reikšmės keliuose yra vienas iš svarbiausių prioritetų. Raktas į sėkmę mažinant aukų skaičių keliuose – tai ne tik inžinerinių saugaus eismo priemonių diegimas, bet ir didesnis eismo dalyvių tarpusavio supratimas, pagarba, kultūringas elgesys ir glaudesnis visų mūsų bendradarbiavimas sprendžiant saugaus eismo problemas“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Per šiuos metus planuojama įrengti 18 žiedinių sankryžų, 40 km atitvarų, inžinerinėmis priemonėmis patobulinti apie 100 nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų, įrengti apie 120 vnt. inžinerinių greičio mažinimo priemonių, apie 50 km gyvūnų apsaugos sistemų, nutiesti 25 km pėsčiųjų ir dviračių takų ir kitų priemonių. Iš viso eismo saugumo gerinimui šiemet numatyta skirti daugiau kaip 17 mln. eurų.
Lietuvoje net 2 iš 3 vairuotojų gyvenvietės teritorijoje viršija leidžiamą važiavimo greitį. Leistiną greitį daugiau nei 10 km/val. magistraliniuose keliuose viršija 17,6 proc. vairuotojų, krašto keliuose – 31,6 proc., o rajoniniuose keliuose – 19,2 proc. vairuotojų. Atsižvelgiant į šiuos rodiklius, šiais metais didesnis dėmesys bus kreipiamas greičio viršijimo prevencijai.
Numatytas automatinės KET pažeidimų (greitis, draudimas, techninė apžiūra ir kt.) kontrolės sistemos diegimas, eismo dalyvių švietimas. Šiuo metu ruošiami pirkimo dokumentai integruotai kampanijai, skatinančiai neviršyti leistino greičio, organizuoti. Bus siekiama kuo plačiau informuoti visuomenę apie greičio viršijimo pasekmes.