Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„ERGO Smart“ – sumanus būdas draudimo išmoką gauti 5 kartus greičiau

Draudimo bendrovė ERGO klientams siūlo užfiksuoti eismo įvykyje patirtus automobilio apgadinimus per 10 minučių, o išmoką gauti vos per 1–3 darbo dienas. Gytis Matiukas, ERGO Lietuvoje Žalų administravimo departamento direktorius, teigia, kad inovatyvus sprendimas „ERGO Smart“ itin naudingas klientams – žala už avarijoje apgadintą automobilį atlyginama vidutiniškai 5 kartus greičiau. Toks sprendimas pirmasis tiek Lietuvos draudimo rinkoje, tiek ir visoje ERGO grupėje.
„ERGO Smart“ – sumanus būdas draudimo išmoką gauti 5 kartus greičiau
„ERGO Smart“ – sumanus būdas draudimo išmoką gauti 5 kartus greičiau / Partnerio nuotr.

„Statistiniai duomenys rodo, kad kasmet eismo įvykių skaičius auga, todėl pradėjome ieškoti sprendimo, kuris leistų klientams greičiau ir paprasčiau susitvarkyti visus su patirtomis žalomis susijusius klausimus. Pirmieji rinkoje į išmaniuosius telefonus perkėlėme automobilio apžiūrą – pasiūlėme klientams savarankiškai užfiksuoti eismo įvykyje patirtus automobilio apgadinimus. Pirmųjų mėnesių rezultatai parodė, kad inovatyvus sprendimas sutiktas palankiai – jau daugiau kaip keli šimtai klientų išmaniai užfiksavo žalą“, – sako G.Matiukas.

Naujasis sprendimas gerokai sutrumpina išmokos kelią iki kliento, nes beveik visą darbą atlieka sistema. Gavus informaciją apie eismo įvykyje patirtus apgadinimus, sistema atlieka įvertinimą ir automatiškai paskaičiuoja žalos dydį. Tikimasi, kad sistema, kuria itin paprasta naudotis, prigis ne tik technologijoms imlaus jaunimo tarpe, tačiau ir tarp vyresnio amžiaus žmonių.

Anot G.Matiuko, sprendimas naudingas abiem pusėms: klientai gali saugiai ir greitai pateikti informaciją apie automobilio apgadinimus ir gauti išmoką, o įmonės specialistai gali dirbti operatyviau ir efektyviau aptarnauti klientus. „Penkis kartus greičiau išmokėdami žalą už avarijoje patirtus apgadinimus, didiname ir savo pranašumą prieš konkurentus. Ne paslaptis, kad eismo įvykis sukelia stresą kiekvienam vairuotojui, o mes norime kuo labiau supaprastinti visą procedūrą“, – teigia Žalų administravimo departamento direktorius.

VIDEO: „ERGO Smart“

Vis daugiau vairuotojų, anot G.Matiuko, patekę į eismo įvykį, telefonu pasidaro nuotraukų, o kitas žingsnis – pasinaudojus „ERGO Smart“ pateikti kelias papildomas apgadinimų nuotraukas ir reikalingus dokumentus.

Įvykus eismo įvykiui ar pastebėjus apgadinimus klientas turi pranešti apie eismo įvykį ERGO savitarnos svetainėje arba skambindamas į draudimo bendrovės skambučių centrą. Netrukus į išmanųjį telefoną klientas gauna specialią nuorodą. Ją spustelėjus ekrane pasirodo instrukcijos, kaip užfiksuoti apgadinimus, kokius būtina nufotografuoti dokumentus ir kaip pateikti banko sąskaitos, į kurią pageidaujama gauti išmoką, numerį. Šiems veiksmams atlikti nereikalingos jokios papildomos programėlės ar specialūs įrenginio nustatymai. Išmaniajame telefone pakanka turėti interneto ryšį.

G.Matiukas pasakoja, kad naudojant tokį sprendimą patirtus nuostolius klientui užfiksuoti trunka vos 10 minučių. Asmuo tiesiog nufotografuoja apgadinimus ir nuotraukas telefonu nusiunčia ERGO. Kartu pateikiamos ir visų draudimo bendrovei reikalingų dokumentų – transporto priemonės registracijos pažymėjimo ir eismo įvykio deklaracijos arba policijos pažymos – fotografuotos kopijos. Daugiau klientui nieko daryti nereikia – su juo per 1–3 dienas susisiekia ERGO atstovai. Be šio sprendimo įprastai tokia procedūra trunka apie 14 dienų.

„Jei anksčiau klientas, siųsdamas informaciją elektroniniu paštu, ne visuomet pateikdavo visus reikalingus dokumentus, tai su „ERGO Smart“ šį klausimą išsprendėme. Taip pat eismo įvykių nuotraukos kartu su visais dokumentais automatiniu būdu išsaugomos sistemoje, todėl reikia mažiau resursų duomenų apdorojimui“, – sako G.Matiukas.

Pasak G.Matiuko, užfiksuoti žalas galima ir kitais įprastais būdais – nuvykstant į automobilių servisą ar el. paštu bendrovei siunčiant eismo įvykio nuotraukas ir visus reikalingus dokumentus. „Mums svarbu, kad visi į eismo įvykį patekę klientai turėtų jiems patogų būdą pranešti apie savo transporto priemonės apgadinimus“, – teigia jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos