„Reikia suprasti, ko mums iš automobilio sėdynės ir vairo reikia“, – sako I.Gelžinis. Vairuotojo kojos pedalus turėtų siekti kiek sulenktos, tačiau jokiu būdu ne 90 laipsnių kampu. Visiškai ištiestos kojos taip pat nėra gerai – avarijos atveju sėdint ištiestomis kojomis stipriai padidėja traumų tikimybė.
Lenktynininkas akcentuoja sėdėjimo pozicijos aukštį – jo teigimu, saugiausia, jeigu vairuotojo sėdynė nuleista kiek įmanoma žemiau.
Rankos ant vairo turėtų būti uždėtos ties 3 ir 9 valanda. Taip lengviausia valdyti automobilį ir išvengti traumų šovus oro pagalvei. Daugumoje šiuolaikinių automobilių reguliuojamas ir vairo aukštis, ir nuotolis. Jis turėtų būti tokioje padėtyje, kad ištiesus rankas, vairas liktų ties riešais. Abu pečiai – atremti į sėdynės atlošą.
I.Gelžinis didelį dėmesį skiria ir galvos atlošui. Jis turėtų būti tokiame aukštyje, kad uždengtų visą atremtą galvą. Automobiliui gavus smūgį į užpakalinę dalį, galva nevaldomai lekia atgal ir blogai sureguliuotas atlošas sąlygotų kaklo traumą.