„Veidrodėliai šiais laikais skirti ne tik pasitikrinti kaip jūs gražiai atrodote, ar neišsipurvinote veido, ar šukuoseną pasitikrinti“, – ironizavo I.Gelžinis. Veidrodėlių automobilyje funkcija kita – matyti eismo dalyvius ir jų veiksmus.
Ant priekinio stiklo esantis veidrodėlis skirtas matyti, kas vyksta už automobilio, tad jis turėtų būti sureguliuotas taip, kad vairuotojas jame matytų visą užpakalinį stiklą.
Daugiau niuansų yra reguliuojant šoninius veidrodėlius. Teisingai sureguliuoto veidrodėlio vidiniame kampe turėtų matytis tik automobilio užpakalinių durų rankenėlė arba galinė mašinos dalis. T.y. veidrodėliai turi būti nukreipti kuo labiau į šoną, kad juose matytume daugiau eismo – juk kokia nauda važiuojant matyti savo automobilio šoną?
Tai taip pat padeda sumažinti vadinamąją „akląją zoną“ – vietą, kai lenkiantis automobilis tampa nematomas per veidrodėlį ir gali būti pastebimas tik pasukus galvą į šoną. Kuo mažiau šoniniame veidrodėlyje matomas automobilio kėbulas, tuo akloji zona yra mažesnė.