Laukti liko nebeilgai – šeštadienio pavakarę sužinosime dvi dailiosios lyties atstoves ir pirmąjį finalininkų vyrų penketuką, geriausiai pasirodžiusius pirmojo etapo batalijose uostamiestyje ir iškovojusius teisę varžytis konkurso finale, rugsėjo 27-ąją pirmą kartą rengiamame Radviliškyje.
Kiti finalininkai paaiškės antrojo atrankos etapo varžytuvėse, rugsėjo 19 d. vyksiančiose Kaune, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, ir paskutiniajame atrankos ture, rugsėjo 26 d. rengiamame Vilniuje, Bukiškių autodrome.
Penktadienio vakare kompiuteris atrinks greičiausiai atsiuntusių teisingų atsakymų autorius, kurie rytoj ir susikaus pirmajame atrankos etape.
Pirmiausia pretendentų laukia teorinė dalis, kurioje teks raštu atsakyti į organizatorių parengtus klausimus, o joje pasirodę geriausiai bus pakviesti į slalomo aikštelę įrodyti savo gebėjimus meistriškai vairuoti naujausius „Toyota Avensis“ ir „Toyota Auris“ automobiliais, į praktinės rungties aikšteles atriedėsiančius tiesiai iš „Neste Oil“ degalinių.
„Teorinė konkurso dalis netaps baubu bet kuriam vairuotojui, turinčiam pažymėjimą ir bent retsykiais pasklaidančiam kelių eismo taisykles, – tvirtina V. Milius. – Tačiau klausimai parengti taip, kad atsakymą į juos konkurso dalyviai galėtų rasti ne tik iškalę kelių eismo taisykles, bet ir logiškai mastydami. Juk ir sėdint prie automobilio vairo neretai nepakanka tik žinių, o tenka numatyti kaip keblioje situacijoje gali pasielgti važiuojantis kita eismo juosta ar priešpriešiais atlekiantis kolega“.
Pretendentų į geriausiojo titulą negąsdina ir žinomas lenktynininkas, slalomo meistras Darius Baltramiejūnas, kuriam patikėta Klaipėdos kruizinių laivų terminalo aikštelėje parengti trasą, kurioje rungsis pirmojo etapo dalyviai, surinkę daugiausia balų konkurso teorinėje dalyje.
Trasa nebus tokia sudėtinga ir greita, kokiose nuolat varžosi slalomo pirmenybių dalyviai
„Trasa nebus tokia sudėtinga ir greita, kokiose nuolat varžosi slalomo pirmenybių dalyviai, – tikina D. Baltramiejūnas. – Ji nebus ir labai primityvi, tačiau ją įveikti nebus sudėtinga jaučiantiems automobilio gabaritus, kasdien parkuojantiems automobilius ankštose miestų gatvėse ir radusiems balansą tarp greičio ir tikslumo“.
Svarbiausia – tiksliai ir pakankamai greitai įveikti šią trasą, nes kiekvienas kliudytas jos kontūrus žymintis kūgelis virs baudos sekundėmis, kurias vargu ar kompensuos kelios sekundės ar net jos dalys trasoje įgytos greičio persvaros.
D. Baltramiejūnas patikino, jog visiems pretendentams į „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo 2015“ titulą leis susipažinti su trasa apeinant ją pėsčiomis ir tik tada pakvies sėstis prie automobilio vairo.