2023 10 19

Įsimintina policijos reklama: vaikas nuotraukoje – per plauką nuo žūties

Galbūt tai ne sykį girdėtas, tačiau kaskart aktualus, gyvybiškai svarbus socialinės reklamos apie saugų eismą leitmotyvas: pėsčiasis turi būti matomas, antraip gali tapti žuvęs. Dažnas vairuotojas mielai praleistų pėsčiąjį, jei tik apskritai laiku jį pamatytų.
Prie gatvės stovintis vaikas
Prie gatvės stovintis vaikas ar tik „vaiduoklis“? / Lietuvos policijos paskelbta nuotr.

Lakoniškame, bet įsimintiname policijos per „Facebook“ viešiname fotosiužete apie eismo saugumą – akivaizdus skirtumas tarp namo saugiai pareisiančio ir galimai į žuvusiųjų keliuose sąrašą pateksiančio mažamečio.

Pėsčiąjį galima ir būtina praleisti, o „vaiduoklį“ net norėdamas ne visada pastebėsi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis