Kaip keičiasi padangų slėgis šąlant orui: netinkamai pripūstos gali tapti itin pavojingos

Dauguma vairuotojų žino, tačiau dauguma nuolat pamiršta, kad būtina nuolat stebėti padangų oro slėgį. Išmaniuose automobiliuose tai daro kompiuteriai, paprastesnėse versijose reikia įprasti tai atlikti patiems.
Sniegas Niujorke
Sniegas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ir ne tik todėl, kad netinkamai pripūstos padangos greičiau dėvisi. Per didelis slėgis žiemą gali pridaryti ir papildomų rūpesčių, rašo Trucker.

Moksliškai įrodyta, kad vėstant orams, su kiekvienais 10 laipsnių, slėgis padangose mažėja. Atšalo oras? Įpraskite apžiūrėti savo automobilį. Tikrinti slėgį padangose reikia ir tada, jeigu jos buvo keistos ar remontuotos. Ne visų servisų darbuotojai tinkamai ir sąžiningai atlieka savo darbą.

Dalis vairuotojų vis dar tiki, kad žiemą automobilį bus lengviau suvaldyti, jeigu slėgis padangose bus mažesnis negu nurodoma rekomendacijose. Važiuojant šlapiu sniegu ši teorija gal ir pasiteisina, tačiau visumoje slėgis padangose turėtų būti toks, kokį nurodė gamintojas.

Taigi netinkamai pripūstos padangos turi tiesioginę įtaką automobilio valdymui, blogina jo stabdymo savybes ir tokia transporto priemonė, ypač žiemą, naudoja gerokai daugiau degalų. Jums tikrai to reikia?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis