Kaip veikia vairuotojų elektroniniai angelai sargai?

Švedijos judėjimo ir transporto institutas atliko tyrimus, kuriais siekta nustatyti ryšį tarp vairuotojų nuovargio ir avarijos statistikos. Padaryta tokia išvada: mažiausiai 25 proc. eismo nelaimių priežastis yra vairuotojo nuovargis arba mieguistumas.
Freighliner-Inspiration-Truck-24
Freighliner-Inspiration-Truck-24

Švedai apklausė 700 vairuotojų, atsitiktine tvarka stabdytų keliuose. 14 proc. jų atsakė, jog yra jautę nuovargį prie vairo, o 3 proc. buvo taip pavargę, kad beveik miegodavo vairuodami. Švedų tyrimus patvirtina ir visos Europos avaringumo statistika, rašo Trucker.

Tačiau XXI a. vairuotojams padeda išmani elektronika. Avarinio stabdymo sistemos šiuolaikiškus autotraukinius gelbėja tuomet, kai pervargęs vairuotojas nepastebi akimirksniu pasikeitusios eismo situacijos. Kaip visa tai veikia? Susidūrimo perspėjimo ir avarinio stabdymo sistemos – sudėtingos aktyvaus saugumo sistemos aprūpintos gausybe daviklių, jungčių ir mikroprocesorių. Tačiau pačius jų veikimo principus galima suprasti peržiūrėjus šį trumpą švedų filmuką. Juk suprasti kaip veikią elektroniniai padėjėjai derėtų kiekvienam profesionalui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis