Karstadirbio išmintis: kokius karstus gamina greitį viršijantiems vairuotojams?

„Klientų būna įvairių, bet mano mėgiamiausi – greiti vairuotojai“, – sako karstadirbys ir primena apie liūdnas greičio viršijimo pasekmes. Šiai socialinei reklamai – ne vieneri metai, tačiau jos siunčiama žinia šiandien ne mažiau aktuali. Šiais metais keliuose jau žuvo 161 žmonės. Dar 2887 buvo sužeisti.

Mums svarbi Jūsų nuomonė. Pirmoje apklausoje prašome įvertinti aukščiau esantį vaizdo klipą.

Planuojant ateities saugaus eismo kampanijas, nuolat ieškoma efektyvių būdų atkreipti pėsčiųjų ir vairuotojų dėmesį. Jūs taip pat galite padėti išreikšdami savo nuomonę, ar socialinė saugaus eismo reklama daro įtaką Jūsų elgesiui kelyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis