Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kas kaltas dėl avarijų: motociklų ar automobilių vairuotojai?

Atšilus orams, keliuose pastebime vis daugiau motociklininkų. Neretai į pavojingus jų manevrus automobilių vairuotojai reaguoja labai priešiškai. Bet ar dėl visų avarinių situacijų visada kalti dviračių transporto priemonių vairuotojai? Dėl ko piktinasi motociklininkai?
Avarija Panevėžyje
Avarija Panevėžyje / Žilvino Katuokos nuotr.

Atšilus orams, automobilių vairuotojai suprato, kad eisme jie – jau nebe vieni. Į gatves ir kelius kiekvieną dieną išrieda vis daugiau dviračių transporto priemonių. Griausmingai riaumojantys motociklų varikliai praneša, kad keliuose reikėtų manevruoti kur kas atsargiau. Tiesa, ne visi eismo dalyviai motociklininkus nusiteikę priimti džiugiai.

Eismo įvykių metu motociklų vairuotojai skaudžiai nukenčia. Neprotingai pasirinktas greitis ir pavojingi manevrai kartais baigiasi tragiškai. Dėl sukeliamų avarinių situacijų kelyje gana dažnai kaltinami plieninių žirgų savininkai. Neva jie dažniausiai išnyra tarsi iš niekur, o dėl didelio greičio suvaldyti situaciją pavyksta ne visuomet. Jei susidūrimo ir išvengsi, tai baimės jausmo užteks dar ilgam.

Griausmingai riaumojantys motociklų varikliai praneša, kad keliuose reikėtų manevruoti kur kas atsargiau.

Ar iš tiesų tokiose situacijose kalti tik dviračių transporto priemonių vairuotojai? Kaip konfliktines situacijas kelyje tarp automobilininkų ir motociklininkų vertina vairavimo profesionalai?

Ar paguodžia išvados, kad motociklininkas nekaltas, jog jo nepamatė vairuotojas?

Ar gali motociklininkai važinėti bent miestų gatvėmis, laikydamiesi kelių eismo taisyklių?

Ar bent vienais metais bus išvengta motociklininkų aukų? Savo nuomonę parašykite komentaruose.

Vaizdo įrašą žiūrėkite Lrt.lt, paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos