Kauniečiai keikia eismo pokyčius: stringa spūstyje, kai kitos 3 juostos – laisvos

Važiuojant Kaune neseniai rekonstruotu Taikos prospektu nuo Savanorių prospekto staiga eismas susiaurėja iki vienos juostos, nes trečioji ir ketvirtoji skirta tik sukantiems į kairę, pirmoji – viešajam transportui. Vykstantys tiesiai stringa ilgoje eilėje. Vairuotojai tikina, kad taip valdžia spūstį lygioje vietoje sukūrė. Eismo kryptis sankryžoje jau žadama peržiūrėti.
Taikos prospektas
Taikos prospektas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 2 Kaunas Eismas

„Tikrai keistoka vieta, nes labai jau mažoka tos vienos juostos tokiame sraute. Anksčiau būdavo, kad trečia juosta skirta važiuoti tiesiai ir sukti į kairę, ir net pirma juosta kažkada buvo važiuojantiems tiesiai, o dabar visos juostos laisvos, o toje vienoje galo nematyti. Tikrai labai didelės spūstys. Lygioje vietoje spūstį pagimdė.

Ir Vilijampolėje nemažai permainų, siaurinami keliai, tai kažin ar nedaroma vilnietiškų klaidų dėl spec. tarnybų transporto pravažiuojamumo“, – 15min redakcijai problemą įvardijo vienas kaunietis.

Dėl to paties į žurnalistus kreipėsi ir kitas vairuotojas.

„Kiek galima tyčiotis iš vairuotojų Taikos prospekte: šiandien norintiems važiuoti tiesiai eilė buvo nuo Studentų gatvės, kai pirmoje eilėje nebuvo nė vieno autobuso ar troleibuso. Ir taip kiekvieną dieną ryte. Kodėl aš ir daugelis vairuotojų kiekvieną rytą esame priversti nusižengti taisyklėms dėl visiškai nevykusio sprendimo?

Jau pastebėjau, kad prie kolonėlės atsirado policija, kuri garantuotai pinigauja. Ir tai – tik viena vieta, o kiek dar nesąmonių yra pridaryta“, – niršo jis.

S.Žukausko gatvėje, kaip pastebėjo 15min fotografas, iš dviejų eismo juostų taip pat liko tik viena, kita išdažyta A raidėmis, nors šioje vietoje niekuomet nesusidarydavo spūstys.

15min dėl šios problemos kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę. Kaip paaiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, Taikos prospekte (ties sankryža su A.Baranausko gatve) eismo kryptys pasirinktos atsižvelgiant į transporto srautus. Taikos prospektu važiuoti tiesiai per sankryžą paliktos dvi eismo juostos – viena viešajam transportui, o kita – bendram transportui.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Taikos prospektas
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Taikos prospektas

„Įvertinus tuo metu buvusius transporto priemonių srautus, tiesiai per sankryžą važiuojantiems buvo gerokai prailginta šviesoforo veikimo fazė ir stebėjimo metu nustatyta, kad prastovų laikai buvo minimalūs.

Šiuo metu, atsižvelgiant į gaunamus prašymus ir pastebėjimus, bus perskaičiuojami srautai ir iš naujo vertinamas eismo krypčių sankryžoje parinkimas“, – pažadėjo savivaldybės atstovas, pabrėžęs, kad Kauno miesto savivaldybės administracija vadovaujasi galiojančiais statybos techniniais reglamentais.

Taikos prospekto kapitalinis remontas prasidėjo 2020 metų balandį. Darbai baigti 2021 metų rugsėjį.

Kauno miesto savivaldybės nuotr./Asfaltavimo darbai
Kauno miesto savivaldybės nuotr./Asfaltavimo darbai

Remontas iš viso atsiėjo apie 13,3 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis