Renginyje dalyvavo 36 dalyviai, kurie turėjo įveikti dvi užduotis.
Pirmoji – važiavimas su kliūtimis, esant slidžiai kelio dangai. Vykdant šią užduotį reikėjo skubiai įvertinti, iš kurios pusės apvažiuoti kliūtį.
„Šio pratimo esmė – šiek tiek išgąsdinti vairuotoją. Kad ir daug kartų važiuotume, baimės nepanaikina. Pakliuvus į tokią situaciją dar kartą, tampa lengviau ją suvaldyti“, – teigė vairavimo mokyklos UAB „ARV-Auto“, kurios aikštelėje renginys ir surengtas, vadovas Valdas Šlepikas.
Antros užduoties metu reikėjo pakilti į kalną. Leidžiantis nuo jo prasideda slidus ruožas, o tik nusileidus, didinamas greitis. Užduoties tikslas – išsilaikyti slidžioje trasoje ir pasirinkti tinkamą greitį, kad nusileidimas būtų sklandus.
Kiekvienam ekipažui buvo išdalintos ryšio priemonės, kurių pagalba renginio dalyviai gavo nurodymus. Užduotys buvo kartojamos kelis kartus, – kad pareigūnai išsiaiškintų, ar buvo galima važiuoti didesniu greičiu.
„Dažnas eismo įvykis – užvažiavimas ant kliūties. Todėl svarbu pasitikrinti, kokią reikšmę tam turi kelio danga. Renginio tikslas – įvertinti vairavimo gebėjimus sunkiomis vairavimo sąlygomis.
Mes dirbame kiekvieną dieną ir ištisą parą. Ar sniegas, ar lietus. Visais metų laikais. Kelių policijos ir patrulių rinktinės dažniausiai reaguoja į įvykius. Jie visą laiką turi būti pasirengę. Tai neatsiejama nuo jų darbo. Norėjosi pasižiūrėti, kokių įgūdžių trūksta. Kad kiekvienas, asmeniškai pravažiavęs trasą, įvertintų, kurioje vietoje darė klaidas, kur važiavo per greitai, ne į tą pusę pasuko vairą ar pastabdė. Pasitikrinti esminius dalykus“, – teigė Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Vigintas Lukošius.