Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelininkai praleido progą patylėti prieš Vėlines: paskelbė „gerą žinią“, bet kai ką pamiršo

Prieš ilgąjį Vėlinių savaitgalį „Via Lietuva“ pasigyrė „gerąja naujiena“ vairuotojams: anksčiau laiko baigtas automagistralės Vilnius–Kaunas remontas.
Automagistralė Vilnius-Kaunas lapkričio 3 d.
Automagistralė Vilnius-Kaunas lapkričio 3 d. / 15min ir FB koliažas

Pranešime buvo teigiama, kad spalio 31 d. eismui atidaroma jau paskutinė baigta ir ilgiausia suremontuota šio kelio atkarpa ties Rumšiškėmis. Taip pat „Via Lietuva“ teigė, kad, „įvertinus lapkričio pirmosiomis dienomis išaugantį eismo intensyvumą bei poreikį užtikrinti didesnį eismo dalyvių saugumą bei transporto priemonių pralaidumą – darbai baigti mėnesiu anksčiau“.

Autonominis automobilis paklystų

Ar tikrai vairuotojams tai buvo gera žinia? Gal „Via Lietuva“ paskubėjo pasigirti viršijanti planus, nes sulaukė Valstybės kontrolės kritikos dėl prasto planavimo?

15min sulaukė keleto skaitytojų signalų, kad eismas, ypač važiuojant nuo Kauno į Vilnių, tebėra ribojamas dėl remonto darbų.

Be to, važiuojant nuo Vilniaus, likusios senos geltonos linijos ir (svarbiausia) geltonos rodyklės, vedančios į priešpriešinio eismo juostą. Apie šią problemą (kelininkų paliktas senas geltonas rodykles), esame rašę ne kartą. Tačiau problemos kartojosi ir per Vėlines. Štai vasarą daryta nuotrauka, iliustruojanti ir dabartinį skaitytojų skundą (tik kitame ruože):

Skaitytojos nuotr./Automagistralės A1 remontas ties Kaunu
Skaitytojos nuotr./Automagistralės A1 remontas ties Kaunu

Problema ta, kad pagal KET geltonos linijos turi pirmenybę prieš baltas. Tad vairuotojams tenka patiems susiorientuoti, kurios linijos galioja, o kurias kelininkai pamiršo „retušuoti“. Jei vairuotojai ir gali laikytis situacinės moralės, autonominis autobusas šiame ruože tikrai patektų į avariją, nes aklai sektų KET reikalavimus. Ką apie tai galvoja vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas, skaitykite čia.

Jei baigtas remontas, kam tie atitvarai ir greičio ribojimas?

Būtent tokį klausimą ir kelia skaitytojai. Kodėl, važiuojant nuo Kauno, eismas kaip ir anksčiau nukreipiamas į „nulinę“ (techninę) ir pirmą juostas? Kodėl išlikę atitvarai (žr. nuotr. žemiau)? Kodėl net keliuose ruožuose ribojamas greitis iki 70 km/val.?

Skaitytojos Rasos nuotr./Automagistralė Kaunas-Vilnius lapkričio 3 d.
Skaitytojos Rasos nuotr./Automagistralė Kaunas-Vilnius lapkričio 3 d.

Savo klausimus skaitytojai iliustruoja nuotraukomis. Jie pastebi, kad net tablo degė ne tik slidaus kelio simbolis, bet ir „kelio remonto“ kartu su greičio ribojimu. „Ar kairė nežino, ką daro dešinė“, – teiraujasi Rasa iš Kauno, atsiuntusi iliustracijas.

„Via Lietuva“: pradėti ardymo darbai

Šiame tekste keliamus klausimus nusiuntėme įmonei „Via Lietuva“. Žemiau pateikiame atsakymą.

Informuojame, kad AB „Via Lietuva“, įvertinusi lapkričio pirmosiomis dienomis išaugantį eismo intensyvumą bei poreikį užtikrinti didesnį eismo dalyvių saugumą, transporto priemonių pralaidumą, magistraliniame kelyje A1 eismą atidarė dar spalio 31 d., o darbai, minėtame ruože, buvo baigti mėnesiu anksčiau, nei planuota.

Atkreipiame dėmesį, kad jau lapkričio 4 d. buvo pradėti laikinojo apvažiavimo ardymo darbai – buvo pradėti frezuoti pravažiavimai ir praplatinta eismo juosta, ardomi borteliai ir pan. Planuojama, kad šie ardymo darbai truks tris savaites.

Pažymime, kad laikinojo apvažiavimo ardymo darbai buvo pradėti nuo remontuojamo kelio pabaigos, t.y. Kaunas–Vilnius kryptimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai