„Klaipėdos nebaudžiamieji“: ar gali kelių valytojai važiuoti per raudoną?

Klaipėdiečiai, gatvėse pamatę kelių eismo taisyklių nepaisančių kelio valymo įmonių techniką, kėlė klausimą, ar jie nebaudžiami. „Klaipėdos nebaudžiamieji“, – taip jau praminti valymo technikos vairuotojai. Kelių policijos atstovai šiai situacijai turi paaiškinimą.

Daugiau apie eismą ir automobilius - rubrikoje GAZAS.

Kaip 15min pranešė skaitytojai – išvysti kelius valančią techniką šios savaitės pradžioje Klaipėdoje jau buvo įvykis. Tačiau iš paskos valytuvams važiavę vairuotojai atkreipė dėmesį, kad vilkstinė technikos, važiavusi per dvi eismo juostas, nepaisė šviesoforo signalų.

„Mažiausiai 7 šviesoforai pravažiuoti per raudoną signalą. Kantrybė trūko, kai net nestabtelėję, degant raudonam šviesoforo signalui, kirto sankryžą, sudarydami avarinę situaciją „VW“ vairuotojui, kuriam tuo metu degė žalias signalas. Vairuotojui teko staigiai stabdyti, automobilį sumėtė“, – pasakojo 15min skaitytojai.

Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr./Tempiamas autobusas Klaipėdos gatvėmis
Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr./Tempiamas autobusas Klaipėdos gatvėmis

Jie kėlė klausimą, kokios kelių eismo taisyklės galioja šios technikos vairuotojams ir ar gali jie važinėti po miestą sniegu uždengtais numeriais.

Bendrovės „Vakarų švara“, po kurios teritoriją važinėjantys ir užfiksuoti sniego valytuvai, vadovas Virgilijus Šidlauskas teigė, kad bendrovė nėra atsakinga už vairuotojų vairavimo ypatumus. Kiekvienas jų atsakingas už galimus pažeidimus. Jei tokių būna – bendrovė tik perduoda duomenis, kas ir kada vairavo transporto priemonę, padariusią pažeidimą.

VIDEO: Klaipėdoje pastebėta smėlio barstytuvų virtinė, ne vieną sankryžą kirtusi žibant raudonam šviesoforo signalui

Tuo metu Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika atkreipė dėmesį, kad pagal saugaus eismo įstatymą, transportas, kuris turi oranžinius švyturėlius, yra specialusis.

„Dirbantieji kelyje pagal įstatymą turi teisę ne visada paisyti taisyklių, kai tam yra galimybė. Pavyzdžiui, pjauna žolę, sustoja ant skiriamųjų salelių tam, kad sutaisytų sugedusį šviesoforą. Gi ir pareigūnai, nuvykę į eismo įvykio vietą, gali pasistatyti automobilį vietoje, kur paprastai draudžiama. Arba vykdo reidus po ar ant viaduko. Kelininkai privalo įvertinti eismo intensyvumą, įsitikinti, ar tikrai visi juos mato“, – dėstė pareigūnas.

Anot jo, skaitytojų užfiksuoti vaizdai rodo, kad tuo metu eismas tikrai nebuvo intensyvus.

„Dabar, kaip reikėtų įrodyti, kad vairuotojas vykdė darbus ir vis dėl to nutiko avarija? Tektų kreiptis į jį samdančią bendrovę, kuri pateiktų darbų grafikus, planus. Tam, kad mes matytume, kad žmogus iš tiesų dirbo, vykdė pareigą, o ne šiaip savo malonumui važinėjo barstytuvu“, – kalbėjo M.Džermeika.

Jis neprisiminė, kad Klaipėdoje būtų atvejų, kai į eismo įvykius papultų specialusis gatves valantis transportas. „Taip, magistralėje taip nutinka, ir gana dažnai. Klaipėdos mieste tokių įvykių neprisimenu“, – teigė M.Džermeika.

Šiomis dienomis pareigūnams taip pat nestigo darbo ir dėl eismo įvykių ir dėl ne vietoje paliktų, kelininkams trukdančių automobilių.
Į policininkus kreipėsi kelių prekybos centrų valdytojai. Jie pranešė apie per naktį paliktus automobilius, trukdančius nuvalyti aikšteles.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs