LAKD teigimu, už darbų organizavimą, padarinių pašalinimą, eismo saugą vykdomuose objektuose atsakingi rangovai.
Sugriuvo tiltas per Nerį: imamasi saugumo priemonių
Kaip Kelių direkciją informavo akcinė bendrovė „Kauno tiltai“, vykdant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančio A. Meškinio tilto per Nerį (vidurinis tiltas) rekonstrukciją, imtasi visų būtinų eismo saugos užtikrinimo vietoje veiksmų ir įvykio priežasties išaiškinimo.
Eismas šalia esančiais dviem tiltais (pietiniu ir naujai pastatytu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km) vyksta be apribojimų. Tačiau rangovui nurodyta stebėti situaciją ir atsiradus menkiausiems įtarimams dėl eismo saugos užtikrinimo, rangovas privalo operatyviai informuoti Kelių direkciją ir imtis veiksmų riboti eismą.
Pirminiais duomenimis, naujai pastatytas ir pietinis tiltai per Nerį nepažeisti.
Kaip informavo rangovas, vasario 14 d. rangovui vykdant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančio A. Meškinio tilto per Nerį demontavimo darbus, tilto konstrukcija nugriuvo. Eismas dėl įvykio Panerių g. uždarytas.
Rangovas nuolat informuoja Kelių direkciją apie situaciją ir priimamus sprendimus dėl situacijos valdymo. Kelių direkcijos atstovai vertina situaciją įvykio vietoje, taip pat imsis veiksmų įvertinti minėto tilto griovimo darbų vykdymo aplinkybes.
Kelių direkcijos duomenimis, darbai buvo vykdomi pagal technologinį projektą, kurį rangovas dabar turės peržiūrėti, įvertinant įvykius statybvietėje.
A. Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti praėjusiais metais. Pagal sutartį darbai turėjo būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų su PVM. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.