Šį ruožą numatoma sutvarkyti kompleksiškai – modernizuoti eismo valdymo sistemą, rekonstruoti sankryžas, šviesoforais valdomas pėsčiųjų perėjas, projektuojami ir pėsčiųjų bei dviračių takai, kurie turi sklandžiai susijungti su sankryžomis, trijuose taškuose bus įrengiamos elektrinių autobusų baterijų įkrovimo stotelės, taip pat projektuojami apšvietimo tinklai, pagal poreikį bus rekonstruojami ir inžineriniai tinklai.
Numatomais pokyčiais siekiama sudaryti geresnes sąlygas darniam judumu tiek automobiliais, tiek viešuoju transportu, tiek bevarikliu transportu ar pėsčiomis, skatinti efektyvios ir aplinkai draugiškos transporto sistemos vystymąsi, prisidėti prie oro taršos mažinimo.
„Sklandesnis eismas, patogumo užtikrinimas, transporto keliamos taršos mažinimas – mūsų visų siekiamybė. Kalbame ne tik apie automobilių ar viešojo transporto eismą, bet ir apie sąlygų gerinimą pėstiesiems bei dviratininkams. Numatomo projekto apimtis – didelė, tačiau tai nereiškia, jog vienu metu bus išrausta visa eismo ašis nuo pietinės iki šiaurinės miesto dalies. Projektas bus įgyvendinamas etapais, kiekviename ruože sprendžiant aktualiausias problemas ir pritaikant sprendinius, maksimaliai gerinančius situaciją, užtikrinančius darnaus judumo galimybes“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Šiems planams įgyvendinti siekiama ir Europos Sąjungos paramos. Klaipėdos savivaldybės taryba lapkričio 28 d. posėdyje pritarė, kad projekto įgyvendinimo planas būtų teikiamas struktūrinių fondų finansinei paramai gauti. Tikimasi, kad darnų judumą skatinančioms priemonėms įgyvendinti būtų galima sulaukti apie 15 mln. eurų ES paramos, apie 5 mln. įsipareigotų skirti savivaldybė.
Eismo valdymo sistemos modernizavimo projektas jau artėja pabaigos link, netrukus bus pradėtos derinimo procedūros. Pabaigus projektą, ateinančiais metais numatomos rangos darbų pirkimo procedūros, po kurių galėtų startuoti ir pirmieji darbai. Visas projektas galėtų būti įgyvendinamas etapais, per 3-4 metus.