Daugelis šiuolaikinių automobilių turi įsukamas vilkimo kilpas. Nenaudojama kilpa guli kur nors bagažinėje ir prireikus gali būti įsukta į jai skirtą lizdą, kuris priekyje įprastai yra dešinėje pusėje. Tai – toli gražu nėra naujas sprendimas, bet jis yra geras.
Vilkimo kilpa automobiliui grožio neprideda, o avarijos metu dar gali būti ir pavojinga, ypač prieš pėsčiuosius. Tačiau kai automobilis griovyje guli ant dešiniojo šono, sumontuoti vilkimo kilpą gali būti sunku. Tiesa, kai kurie visureigiai turi nuolatines vilkimo kilpas – kai kurie net keturias.
Yra ir automobilių, kuriuose pagal situaciją vilkimo kilpą galima įsukti kairėje arba dešinėje priekinio bamperio pusėje. Net ir neįsukamos, nuolatinės tempimo kilpos, kurios buvo labai dažnos anksčiau, nebūdavo automobilio centre. Ir tikrai ne dėl valstybinių numerių – priekyje jie apskritai ne visur reikalingi. Tiesa, yra išimčių – skaitytojai pranešė, kad keli modeliai visgi turi vilkimo kilpas centre. Bet išimtis tik patvirtina taisyklę – beveik visų automobilių vilkimo kilpos priekyje yra dešinėje.