Bet apie tai jau ne kartą kalbėta. Nauja yra tai, kad Pilaitės prospekte atsirado nauja A juosta ir kad kelininkai prieš pat žiemą pradėjo lopyti prospekto įtrūkimus ir duobes, važiuojant nuo Spaudos rūmų pusės.
Kol reikėjo dunksėti ir šokinėti per išgremžtas, išfrezuotas duobes, vairuotojai supratingai tylėjo. Juk vyksta darbai.
Tačiau, vos kelininkai baigė lopyti pirmos eismo juostos duobes, kilo rezonansas – pasipylė vertinimų ir epitetų banga, kurią išvertus į paprastą kalbą, verdiktas skambėtų taip: kelininkai prigamino „kalnelių“, todėl toks lopymas primena metodus, taikomus Rusijoje.
Citata iš skaitytojo Sauliaus laiško, kurį jis pavadino „Vilniaus gatves lopo atgrubnagiai“:
„Tikriausiai kiekvienas yra matęs komiškus vaizdo įrašus Youtube, kuriuose matyti Rusijos glūdumos kelininkų darbas. Tokių įrašų nevengia skelbti ir mūsų naujienų portalai, ir visiems labai juokinga. O aš noriu pasakyti, kad kelininkų, dirbančių Vilniuje, darbo kokybė ne geresnė nei tų komikų iš Rusijos ir jų rankos auga iš ten pat.
Norint tuo įsitikinti, tereikia pravažiuoti Pilaitės prospekto pirmąja eismo juosta nuo Spaudos rūmų sankryžos link Pilaitės iki sankryžos ties buvusia Prisma. Ten praėjusią savaitę kelininkai lopė duobes. Darbų kokybė klaiki. Užlopytos vietos yra tokios nelygios, kad atrodo, jog ir vėl važiuoji per duobes. Deja, to neįmanoma pademonstruoti vaizdo įraše, nes automobiliui važiuojant vaizdo kameros tiesiog neužfiksuos nelygumų, jų nesimatys ir todėl vargu ar įmanomas žurnalistinis eksperimentas.
Pribrendo laikas ir patiems piliečiams reikalauti kokybės ir taip pagaliau užbaigti besaikį mūsų pinigų švaistymą.
Tačiau galiu garantuoti, kad važiuojant stipriai jaučiamas kiekvienas lopo sujungimas su senuoju paviršiumi, o ir paties lopo paviršius baisiai nelygus. Tokio darbo privatus užsakovas, skaičiuojantis savo pinigus, nepriimtų ir arba vytų lauk atgrubnagius, arba lieptų viską perdaryti iš naujo. Tačiau čia juk bus mokama ne savo, o visų vilniečių pinigais. Todėl galvoju, kad pribrendo laikas ir patiems piliečiams reikalauti kokybės ir taip pagaliau užbaigti besaikį mūsų pinigų švaistymą.
Norėtųsi sužinoti, kokia įmonė atliko tuos darbus ir kiek jie mums kainavo, taip pat, kas konkrečiai atsakingas Vilniaus Savivaldybėje už šių darbų kontrolę.“
Nepatogumai – tik laikini?
Situaciją komentavo Arūnas Visockas, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto
ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas.
„Atsižvelgiant į gyventojų prašymus dėl atsivėrusių duobių ir provėžų Pilaitės prospekto atkarpoje, nuo Laisvės pr. iki Sietyno gatvės, šios savaitės pradžioje minėta prospekto atkarpa buvo sutvarkyta.
Vadinamieji „kalneliai“ atsirado dėl to, kad senoje dangoje yra provėžos, o nedideliame plote klojant naują dangą nėra galimybės prisitaikyti prie senos dangos nelygumų taip, kad visi išoriniai kraštai susilygintų su senuoju asfaltu.
Su asfaltbetonio klotuvu padaromas horizontalus lopas per visą provėžos ilgį, o volas tankina tiek išilgai, tiek skersai. Taigi tos vietos, kur yra provėžos, yra lyg „kalnelis“, kuris per keletą savaičių susilygins su esama kelio danga ir vairuotojai galės vėl džiaugtis atnaujinta ir lygia kelio danga.
Sutvarkius duobes šioje atkarpoje iki pavasario neturėtų atsiverti naujos avarinės duobės, kurios gadina transporto priemones ir kelia pavojų eismo saugumui. Be to, žiemą nėra gaminamas asfaltbetonis, todėl duobių remontą būtų galima atlikti tik vėlyvą pavasarį.
Daug teigiamų pokyčių Pilaitės rajono gyventojai pajaus per artimiausius ateinančius metus. Šiemet buvo paklota nauja asfalto danga, nuo V.Pociūno g. iki Smalinės g., o kitąmet planuojama sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę.
Sutvarkius minėtą gatvę atsirastų puiki galimybė patekti iš Pilaitės rajono tiesiai į Vakarinį aplinkkelį ties Asanavičiūtės gatve Karoliniškėse. Taip pat planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę bei įrengti daugiau kaip 200 automobilių stovėjimo vietų Įsruties gatvėje.“