2023 02 21

Po šiurpios avarijos Kaune – karšta diskusija: ar reikia skelbti, kur stovi policija?

Jei prieš tave važiuojantis automobilis pamirksi šviesomis – tai ženklas, kad priekyje yra policija. Tiesa, dabar tokio mirksėjimo jau gerokai mažiau, bet „mirksėjimas šviesomis“ tam tikra prasme persikėlė į socialinius tinklus ir mobiliųjų telefonų programėles, kur viešinama informacija apie pareigūnų reidus. Diskusijos, ar tai duoda naudos, ar žalos, verda.
Kelių policija
Kelių policija / Policijos archyvo nuotr.

„Kur stovi policija“, „Kur stovi policija Kaune“, „Kur mentai stovi“ – tai vos kelios iš kelių dešimčių panašių grupių feisbuke.

Vienos jų turi po kelis šimtus, kitos – po kelias dešimtis tūkstančių sekėjų. Jose skelbiama viskas, kas susiję su policija, eismu, situacija keliuose.

Nuo svarbių dalykų, tarkime, pranešimo apie didelę spūstį ir patarimo rinktis kitą kelią iki degalinėje nufotografuoto policijos automobilio su prierašu „Pildosi atsargas“.

Ar tokios grupės naudingos ir veikia kaip prevencinė priemonė, ar daro meškos paslaugą, ypač neblaiviems vairuotojams?

15min kalbinti policijos pareigūnai sako, jog būna visaip. Ir neslepia: kartais mobiliojo ryšio telefonams skirtoje programėlėje patys pažymi apie greičio matavimo prietaisus, net ir tada, kai jų nėra.

Koks yra grupių tikslas?

Apie tai, ar reikalingos tokios grupės, po savaitgalį Kaune įvykusio tragiško ir du žmones pražudžiusio eismo įvykio klausimą iškėlė Kauno vyriausiojo policijos komisariato Reagavimo valdybos viršininkas Mindaugas Kairys.

Pareigūnas svarstė, kodėl žmonės, kurie viešai rašė, jog matė prieš eismą važiuojantį automobilį anksčiau, apie tai nepranešė.

Pareigūnas iškėlė ir kitą klausimą – koks yra tokių grupių tikslas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis