Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Liūdna statistika: vis daugiau dviračių ir el. paspirtukų vairuotojų patenka į eismo įvykius

Šiltuoju sezonu, kaip ir kasmet, policijos pareigūnai pastebi išaugusį eismo įvykių skaičių, kuriuose dalyvauja dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai.

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau – Kauno apskr. VPK) Kelių policijos skyriaus pareigūnai atskleidžia, jog tokie eismo įvykiai dažniausiai neapsieina ir be skaudžių pasekmių.

Kauno apskr. VPK nuotr./Žemėlapis
Kauno apskr. VPK nuotr./Žemėlapis

Nuo šių metų pradžios iki rugpjūčio mėnesio pradžios Kauno apskr. VPK Kelių policijos skyriaus pareigūnai skaičiuoja, jog Kauno mieste įvyko 75 eismo įvykiai, kuriuose dalyvavo dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojas. „Priežasčių kodėl dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai sukelia ar patenka į eismo įvykius ne viena – viršijamas greitis, važiuojama su techniškai netvarkinga priemone, neįvertinamas sustabdymo greitis, bet svarbiausia – trūksta atidumo ir susikaupimo dalyvaujant eisme“, – teigia policijos pareigūnai.

Lyginant su praėjusiu šiltuoju sezonu, pareigūnai pastebi tokių eismo įvykių daugėjimą. „Dviračiai ir elektriniai paspirtukai itin populiarūs jaunimo tarpe. Turbūt, kiekvienas iš mūsų esame matę, kuomet elektriniu paspirtuku važiuojama dviese ar net tryse, nors tai daryti draudžiama. Deja, tokių eismo įvykių pasekmės būna skaudžios, nes neretai naudojama tik viena apsaugos priemonė – šalmas. Ir pastarasis net ne visais atvejais. Ne retai eismo dalyviai paspirtukus ar dviračius nevengia vairuoti neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių–psichotropinių medžiagų“, – pasakoja pareigūnai.

Kauno apskr. VPK nuotr./Atmintinė paspirtukininkams
Kauno apskr. VPK nuotr./Atmintinė paspirtukininkams

Pareigūnai skaičiuoja, jog iš kiek daugiau nei per pirmąjį šių metų pusmetį įvykusių eismo įvykių, kuriuose dalyvavo dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai, daugiau nei 50 tokių eismo įvykių dalyvavo dviračio vairuotojas, likę – elektrinių paspirtukų vairuotojai. „Tikslios statistikos apie tokius eismo įvykius nėra, kadangi į juos ne visada yra kviečiama policija (jei pats dėl savo kaltės susižaloja), į gydymo įstaigas dviračių, elektrinių paspirtukų vairuotojai ne retai kreipiasi patys, vaikai atvežami tėvų“, – teigia policijos atstovai.

Pareigūnai pastebi, jog eismo įvykiuose, kuriuose dalyvauja dviračiai ir elektriniai paspirtukai nukenčia ne tik jų vairuotojai, keleiviai, bet ir kiti eismo dalyviai – pėstieji bei kitų transporto priemonių vairuotojai. „Ne retai eismo įvykiai įvyksta dviračių ir pėsčiųjų takuose, kuriuose dviračių ir paspirtukų vairuotojai nepasirinkdami saugaus greičio (artimo pėsčiojo), susižaloja ir sužaloja pėsčiuosius. Vaikai, kurie važinėdami dviračiais ir elektriniais paspirtukais dažnai nesutelkia dėmesio, važinėja gatvėse nedėvėdami apsaugos priemonių, nesilaikydami Kelių eismo taisyklių, pavojingai manevruoja, kirsdami važiuojamąją kelio dalį nenulipa nuo dviračio ar paspirtuko, o tai iki nelaimės tik vienas žingsnis“, – apibendrina policijos pareigūnai.

Policijos pareigūnai dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojų prašo nepamiršti laikytis Kelių eismo taisyklių, būti atidiems, saugoti save ir kitus eismo dalyvius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas