Saugaus eismo kultūrą Lietuvoje skatinantis projektas „Nebūk briedis“ skuba paprieštarauti. Pavasarį, ypač tamsiuoju paros metu, atšvaitai yra lygiai tiek pat reikalingi, kiek ir rudenį bei žiemą. O mitas, jog gražių atšvaitų Lietuvoje nėra – taip pat klaidingas.
Jau rudenį projektas „Nebūk briedis“ susivienijo su dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kuriamu prekės ženklu „LT identity“. Pagrindinis komandos tikslas – skleisti savisaugos būtinybę bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu.
Itin svarbu, jog vis daugiau lietuvių atšvaitą matytų, kaip madingą aksesuarą bei noriai jį segėtų ir dieną, ir naktį.
Negana to, išskirtinės „LT identity“ šviesą atspindinčios priemonės atitinka visus kokybės standartus ir Europos Sąjungos reikalavimą atspindžiui (EN13356). Kokybiškas atšvaitas iš tiesų garantuoja, jog gatvėje ir kelyje būsite ryškus ir matomas visais metų laikais.
Kaip ir visa „LT identity“ dizainerių kūryba, unikalių atšvaitų linija yra dedikuota tautiniams lietuviškumo simboliams. Menininkių kurtose šviesą atspindinčiose priemonėse matomos ryškios patriotiškumo apraiškos – ąžuolo lapas, lietuviškasis Vytis bei liaudiški ornamentai. Linija subtiliai jungia dvi opiausias šalies problemas – tautinį tapatumą bei atsakomybės už save gatvėje ir kelyje trūkumą.
Tenka pripažinti, jog tokie unikalūs atšvaitai yra puikus teigiamas postūmis, sprendžiant saugaus eismo kultūros problemą. Kovo 11-osios proga „Nebūk briedis“ komanda kartu su „LT identity“ dizainerių duetu skatina didžiuotis lietuvybe bei rūpintis savo saugumu. Nepamirškite, jog atšvaitas yra geriausia dovana, nes kas gali būti geriau už išsaugotą gyvybę.