Anksčiau nei planuota (iki 2023 m. sausio 9 d.), eismą į Jonavos gatvę atkurti nuspręsta atsižvelgiant į artimiausiu metu esamas ir prognozuojamas oro sąlygas, kurios netinka vykdyti suplanuotus žemės sankasos bei dangos konstrukcijos įrengimo darbus objekte.
Jungiamojo kelio statybos darbus ketinama tęsti nuo 2023 metų pavasario.
Kiti eismo ribojimai vykdant viduriniojo A.Meškinio (Kleboniškio) tilto per Nerį rekonstravimo darbus išlieka nepakitę: Vilniaus kryptimi eismas vyksta senuoju kairiuoju (pietiniu) tiltu susiaurintomis eismo juostomis, kadangi kraštinė eismo juosta yra skirta rangovo statybinei technikai pastatyti ir manevruoti.
Ne darbo metu kelio gairelės, atskiriančios eismo srautus nuo darbo vietų, bus patrauktos, taip užtikrinant patogesnį eismo pralaidumą.
Į Klaipėdą eismas toliau vyksta naujuoju tiltu, dviem nesusiaurintomis eismo juostomis. Abiem kryptimis greitis ribojamas iki 70 km/val.
Kaip neseniai skelbta, pagal šį mėnesį įsigaliojusią sutartį, vidurinįjį tiltą, taip pat viaduką per Jonavos gatvę ir tilto prieigas planuojama sutvarkyti iki 2024 m. pabaigos. Po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas.
Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniuoju tiltu. Tai leis padidinti eismo pralaidumą ir saugumą bei padės sutaupyti daugybę prarandamo laiko spūstyse.
Rekonstravus šį tiltą, ketinama remontuoti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Kai bus sutvarkyti visi trys tiltai, bus galima įgyvendinti paskutinį Islandijos plento projekto etapą, t. y. sutvarkyti ruožą tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos g.
Kelių direkcija primena, kad šį pavasarį, šalia esančių dviejų senų tiltų per Nerį buvo pastatytas naujas tiltas (šiaurinis) ir viadukas per Jonavos gatvę, taip pat kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda netoliese pabaigtas ir kitas projektas – rekonstruota Giraitės sankryža, kuris yra „Via Baltica“ projekto dalis.